حجم ویدیو: 4.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

WhatsApp Image 2019-06-25 at 09.36.48

به گزارش رکنا:چند روز پیش بود که پسر 16 ساله ای در شهر لاهیجان بر اثر تصادف موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد،پزشکان تمام تلاش خود را انجام دادند تا او سلامتی اش را به دست آورد اما گویا دست سرنوشت برای او چیز دیگری نوشته بود.

ضربه محکمی که به سر پسرجوان برخورد کرده بود باعث شد او دچار مرگ مغزی شود،این یعنی دیگر امیدی به بازگشت او به زندگی نیست و خانواده اش می توانند با اعلام رضایت خود اعضای بدن او را به چند بیمار نیازمند که چشم انتظار زندگی جدیدی هستند اهدا شود.

با اعلام رضایت خانواده بیمار مرگ مغزی از آنجایی که قلب او برای پیوند باید به تهران منتقل می شد دوباره پای اورژانس کشور به ماجرا باز شد دو برای سومین بار عملیات هوایی انتقال اعضای پیوندی انجام شود.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار رکنا اظهار داشت:باید قلب را از بیمارستان رازی رشت به بیمارستان رجایی تهران منتقل می کردیم،با توجه به حساسیت ماجرا و اینکه عضو پیوندی باید هرچه سریعتر از محل اول به محل دوم منتقل می شد،صبح روز سه شنبه چهارم تیرماه یک تیم وِیژه از اورژانس با هوایپمای فالکوم اورژانس از مهرآباد به سمت رشت حرکت کردند.

وی در ادامه افزود:تیم اورژانس با آمبولانس راهی بیمارستان رشت شده و پس از تحویل قلب راهی در حالی که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بدرقه شدند دوباره به فرودگاه رشت بازگشته و ازآنجا با پرواز در فرودگاه مهرآباد فرود خواهند آمد،طبق هماهنگی های انجام شده،تیم اورژانس بلافاصله با هلی کوپتر به بیمارستان رجایی منتقل خواهد شد تا در بدن یک دختر 12 ساله قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 484703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟