حجم ویدیو: 4.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به تازگی ویدئویی منتشر شده از یک «فشن شو» که گویا در یکی از مراکز آموزشی است و در آن چند پسر جوان با لباس رسمی مثل مدل‌ها بین تماشاگران راه می‌روند و لباس‌هایشان را نشان می‌دهند و تشویق می‌شوند. راستش نفهمیدیم دلیل این کار چیست، چون نه لباس‌های تن‌شان طراحی خاصی داشت و نه راه رفتن‌شان حرفه‌ای و جذاب بود که تماشاگران هیجان‌زده شوند.

حدس زدیم که پشت صحنه این ویدئو و این کار‌ها چیست؟ ممکن است این افراد گروهی از دانشجویان باشند که توانسته‌اند طوری در امتحانات تقلب کنند که نه تنها مراقب‌ها نفهمیده‌اند که حتی در آن رژه، دانشجویان دیگر هم نمی‌فهمند کجای این لباس‌ها مدرک جرم را جاساز کرده‌اند!

شاید هم دانشجویانی هستند که سرانجام توانسته‌اند واحد آخر و چک آخر شهریه‌شان را پاس و بالاخره بعد از مدت‌ها با دانشگاه تسویه کنند! ممکن است این عزیزان اصلا دانشجو نباشند و صاحب مشاغل مختلف هستند که برای معرفی و «پرزنت کردن» آمده‌اند تا دانشجویان شغل‌شان را از روی این‌ها انتخاب کنند.

مثلا یکی داماد مدیری است که به واسطه پدرزنش در حال مدیرکل شدن است، دیگری در کار واردات بلبرینگ از چین است که رنگ می‌کند و به جای یاتاقان می‌فروشد، آن یکی دیگر هم کارمند جزئی است که به تازگی به فرمول موفقیت دست یافته و برای ماه دیگر بلیت یک طرفه به کانادا گرفته است!

البته شاید چند دانشجو هستند که دارند دابسمش می‌سازند و فیلم اش منتشر شده و حالا ممکن است دو حالت برایشان اتفاق بیفتد؛ یا معروف می‌شوند و از این به بعد فیلم تبلیغاتی بیرون می‌دهند و پول پارو می‌کنند، یا محل تحصیل و مشخصات‌شان لو می‌رود و به حساب‌شان می‌رسند که در محیط فرهنگی از این کار‌ها کرده‌اند. این روز‌ها عاقبت فیلم و ویدئو‌ها پنجاه- پنجاه است، یا این یکی یا آن یکی!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟