محمدعلی مطلب زاده ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال در شهرستان اردستان بیش از ۲۰ برنامه تدارک دیده شده که اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سه مرکز درمان مواد مخدر در شهرستان فعالیت می‌کنند، افزود: در حال حاضر بیش از هزار نفر معتاد در مراکز درمان شهرستان اردستان پرونده دارند.

رئیس اداره بهزیستی اردستان با بیان اینکه انتشار برخی اخبار با موضوع مواد مخدر نباید در جامعه پخش شود گفت: انتشار اخبار مصرف مواد مخدر در مدارس باعث می‌شود همه خانواده نگران وضعیت فرزند خود شوند. انتشار این‌گونه گزارش‌ها اشتباه است.

مطلب زاده اضافه کرد: انتشار خبر مصرف مواد مخدر در مدارس باعث می‌شود باور و اطمینان خانواده‌ها نسبت به مدارس از بین برود.

وی در خصوص آخرین وضعیت کودک‌آزاری دو هفته پیش در اردستان، افزود: هم‌اکنون این کودک در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان تحت درمان است و وضعیت جسمانی به مراتب بهتر از روزهای اول است. با هماهنگی‌هایی که انجام شده این بچه به محض اینکه از بیمارستان ترخیص شود تحت نظارت سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی اردستان با اشاره به دلایل کودک آزاری گفت: ظاهراً ناپدری این بچه معتاد بوده‌ و سابقه کودک‌آزاری و همسرآزاری داشته است. نظر اداره بهزیستی این است که بچه تحت نظر بهزیستی قرار گیرد و ناپدری روانه زندان شود، ولی باید منتظر رأی دادگاه باشیم.

مطلب زاده با بیان اینکه دادگستری اردستان نظر داشته که باید حتماً پزشک قانونی موضوع کودک آزاری را تأیید کند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده پزشکی قانونی اصفهان به صراحت موضوع کودک آزاری را تأیید کرده است و منتظر تأیید دادگستری اردستان برای اعلام رأی هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟