سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت‌های پلیسی 110، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تا زمان حضور عوامل انتظامی به داخل قطار شهری کشیده شد.

وی با بیان اینکه متهم با همکاری 2 دوستش به وسیله چاقو 3 جوان را مجروح کرد و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری می‌شوند، متذکر شد: ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی در محل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آقابیگی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود، ادامه داد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد تحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند، ضاربان را نمی‌شناسند، با این وجود با اقدامات گسترده پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه تحقیقات پلیس به منظور دستگیری دو همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تاکید کرد:تامین و برقراری نظم، امنیت و آ رامش شهروندان از اولویت‌های پلیس بوده و افرادی که بخواهند اخلال در نظم و انضباط اجتماعی به وجود بیاورند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس مواجه می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟