به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت۲۱ شب گذشته در تماس تلفنی یکی از معتمدین محله روستای تنگه یک به پاسگاه محل (ابوشانک) مبنی بر وقوع ۲فقره قتل در یکی از منازل روستای تنگه یک بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی در محل حاضر شدند .

ماموران به محض مراجعه به آدرس اعلامی ابتدا با جوانی ۳۹ساله در حالیکه یک قبضه سلاح سرد چاقو در دستش بود و با شتاب قصد خروج از منزل را داشته مواجه شدند .

بلافاصله وی را دستگیر سپس در داخل یکی از اتاق های منزل با بدن بی جان یک دختر ۱۶ساله به هویت "م.ج "و یک خانم جوان۲۷ساله به هویت" ز.ی" مواجه شدند.

متهم دستگیر شده به هویت" ج . ج "که قاتل و صاحب منزل بوده که  دو برادرزاده خود را قبل از انجام جنایت در یکی از اتاق های منزلش حبس کرده سپس  دو مقتول را به اتاقی دیگر برده یکی را با روسری خود خفه و دیگری را با ضرب چاقو به گردنش به قتل رسانده است سپس خانواده محبوس قاتل توسط پلیس از اتاق آزاد و جسد دو مقتول به سردخانه انتقال یافت.

قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شد. قاتل در بازجویی با پلیس علت قتل را مسائل ناموسی عنوان کرد و بیان داشت : دو فردی را که به قتل رساندم هر ۲دختران برادرانم هستند  و با  من زندگی می کنند به دلیل مسائل اخلاقی که داشتند تصمیم به قتل آنها گرفتم . پدر مقتول۱۶ساله در شیراز زندگی می کند و پدر دیگری سالها پیش فوت کرده است و دخترش بعد از متارکه با من زندگی می کرد.

قاتل جهت محاکمه قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت گفتنی است قاتل اعتیاد شدید به موادصنعتی شیشه دارد.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟