حسین سلامی دادستان جیرفت با اشاره به بازدید از برخی سردخانه‌های نگهداری گوشت و فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی، اظهار کرد: صاحبان یکی از سردخانه‌های شهر اقدام به نگهداری یک هزار و ۳۱۱ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که تاریخ مصرف گذشته بود که دستور ضبطو معدوم نمودن آنان صادر گردید.

وی ضمن اشاره به اهمیت سلامت سبد غذایی مردم، اظهار کرد: مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آن‌ها تشکیل پرونده می‌دهیم و در نهایت با نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی و سایر کارشناسان ذیربط و تشخیص قاضی این مراکز پلمب می‌شوند.

این مقام قضایی عنوان کرد: در این رابطه افراد متخلف به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت احضار و تفهیم اتهام شدند و قرار مناسب کیفری برای آنان صادر گردیده است.

دادستان جیرفت اظهار داشت: چندی پیش نیز میزان یک هزار کیلوگرم گوشت قرمز منجمد تاریخ مصرف گذشته در یکی از سردخانه‌های جیرفت کشف و معدوم شده است.

طرح ارتقای امنیت غذای بطور مستمر با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی راه اندازی و با رصد مستمر و بازدید‌های سرزده قضات و هیات مربوطه بصورت دائم مراکز عرضه غذایی رادر شهرستان مورد بازدید قرار می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟