پشت پرده ربودن دختران تهرانی توسط راننده شیطانی! / نامزدم با دوستم سروسر داشت !+ عکس

به گزارش رکنا، اوایل زمستان سال گذشته، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از حادثه تلخی که برایش رقم خورده بود خبر داد. وی به پلیس گفت: می‌خواستم به خانه یکی از دوستانم بروم. از شرق تهران سوار خودروی پرایدی شدم. لحظاتی که گذشت راننده تغییر مسیر داد و در برابر اعتراضم ترافیک را بهانه کرد. اما پس از مدتی کنار خیابانی خلوت ایستاد و به طرف من حمله ور شد باهم درگیر شدیم، سرم را گرفت و چندین بار به جلوی ماشین کوبید. خیلی ترسیده بودم، می‌خواستم در خودرو را باز کنم که متوجه شدم قفل است.

از آنجا که من رزمی کار هستم خیلی مقاومت کردم و در نهایت با جسمی فلزی که کف خودرو افتاده بود ضربه‌ای به سرش زدم، راننده کمی گیج شد و من تمام توانم را جمع کردم و پس از باز کردن در خودم را بیرون انداختم. هنگام فرار هم توانستم چند شماره ازپلاک خودرو را به ذهنم بسپارم.

شکایت‌های سریالی

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شماره‌هایی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود، به بررسی برای شناسایی خودروی مورد نظر پرداختند.

اما در ادامه کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. در تمامی شکایت‌ها راننده خودروی پراید دختران و زنان جوان را تحت عنوان مسافر سوار کرده و با کشاندن به محلی خلوت آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

با توجه به مشخصاتی که قربانیان در اختیار پلیس قرار دادند مشخص شد که نقشه آزار و اذیت‌ها از سوی یک نفر اجرا شده است. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به 40 خودروی پراید با شماره‌هایی مشابه رسیدند. تا اینکه در نهایت صاحب خودرو به‌نام پژمان شناسایی و درعملیاتی ویژه دستگیر شد.وی در بازجویی‌ها به آزار و اذیت سریالی دختران و زنان اعتراف کرد وگفت: من کارگر ساختمانی هستم مدتی قبل در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا و به او علاقه‌مند شدم. تصمیم به ازدواج داشتم اما متوجه شدم که او با افراد زیادی در رابطه است و آنچه باعث کینه و نفرت من از وی شد این بود که فهمیدم با دوست صمیمی خودم هم ارتباط برقرار کرده است. همین مسأله باعث شد از زنان و دختران کینه به دل بگیرم و به فکر انتقام از آنها بیفتم.

با اعتراف متهم 25 ساله تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی او ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟