نقشه پلید ورزشکار تهرانی و دوستش برای دختر 18 ساله / مرا به اسلامشهر بردند

به گزارش گروه حوادث رکنا، یکسال قبل دختر 18 ساله ای به پلیس آگاهی تهران رفت و از پسری که 7 ماه قبل او را آزار داده بود شکایت کرد. وی گفت: 7 ماه قبل از سوی یک پسر جوان به نام کامبیز مورد آزار قرار گرفتم و باردار شدم ولی از ترسم سکوت کردم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: کامبیز را از 3 سال قبل می شناختم. او فوتبالیست بود و بارها برای تفریح با هم بیرون ر فته بودیم. آخرین بار او و دوستش مقابل دبیرستان آمدند و من و دوستم را سوار ماشین کردند. بعد از اینکه دوستم مقابل خانه اش از ماشین پیاده شد آنها مرا به سمت بیابان های اسلامشهر بردند و آزار دادند. من که خیلی ترسیده بودم جرات نکردم این ماجرا را به خانواده ام بگویم .

این دختر ادامه داد: تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم باردار شده ام . من ماجرا را به مادرم گفتم و مادرم از شنیدن این حرف شوکه شد. او از ترسش این ماجرا را از پدرم پنهان کرد. 7 ماه از بارداری ام گذشته بود که پدرم به این راز پی برد. پدرم آن قدر از پنهان کاری مادرم عصبانی و ناراحت شد که مادرم را طلاق داد. حالا که زندگی خودم و خانواده ام از هم پاشیده ، آمده ام تا از کامبیز شکایت کنم.

با این شکایت تلاش برای ردیابی پسران شیطان صفت آغاز شد اما آنها به مکان نامعلومی گریخته بودند. تا اینکه دنیا در بیمارستان زایمان کرد و فرزندش را به دنیا آورد و نوزاد او به بهزیستی سپرده شد.

در این بین پلیس رد فوتبالیست جوان را یافت و او را بازداشت کرد. وی در شعبه 12دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد اما آزار دختر جوان را انکار کرد. در آن جلسه پدر و مادر دنیا از کامبیز شکایت کردند و خواستند تا او به سزای عملش برسد.

پدر دختر جوان گفت: این پسر زندگی دخترم را نابود کرد. اگر زودتر به این ماجرا پی می بردم اجازه نمی دادم تا فرزند آنها متولد شود. من به خاطر پنهان کاری همسرم او را طلاق دادم و برای کامبیز اشد مجازات می خواهم.

دنیا نیز در حالی که اشک می ریخت با اشاره به متهم گفت: این پسر و دوستش مرا به زور آزار دادند.

وقتی متهم به دفاع پرداخت منکر آزار دختر جوان شد. وی گفت: من 3 سال با او دوست بودم و با هم رابطه عاشقانه داشتیم. من او را آزار نداده ام و او با میل خودش با من رابطه برقرار کرد. اگر آزمایش دی ان ای نشان دهد فرزند متولد شده متعلق به من است مسئولیت او را می پذیرم و حاضرم با این دختر ازدواج کنم.

وقتی ازمایش دی ان ای نشان داد فرزند متولد شده متعلق به پسر فوتبالیست است او بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من مسئولیت فرزندم را می پذیرم و می خواهم با دختر جوان ازدواج کنم  ولی خانواده دختر و خودش راضی به ازدواج با من نیستند.

قضات دادگاه در این میان در نامه ای به بهزیستی خواستند تا اطلاعات جدیدی از فرزند تازه متولد شده بگیرند اما روشن شد فرزند تازه متولد شده به یک زوج سپرده شده است. زوج جوان به دادگاه فراخوانده شدند.

مرد جوان به قضات گفت: چند ماه است که این بچه را به فرزندخواندگی پذیرفته ایم. وقتی او را از بهزیستی تحویل گرفتیم بدحال بود و پزشکان امیدی به زنده ماندن او نداشتند. من و همسرم تلاش زیادی کردیم تا اینکه فرزند خوانده مان سلامتش را به دست آورده است. او حالا به ما وابسته شده و تقاضا داریم تا او را از ما تحویل نگیرید و آرامش زندگی این کودک و ما را بر هم نزنید.

در پایان جلسه قضات پسر فوتبالیست را به شلاق و 2سال تبعید محکوم کردند. قرار شد فرزند متولد شده آنها نیز همچنان کنار پدر و مادرخوانده اش زندگی کند.رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟