به گزارش رکنا، تحقیقات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از طریق گزارش از کشف جسد در خانه‌ای مطلع شد و مأموران را به محل اعزام کرد. وقتی مأموران به آنجا رفتند با جسد سوخته زنی جوان مواجه شدند و فهمیدند این زن صاحبخانه به نام لیلا است. به همین دلیل اعضای خانواده لیلا در جریان واقعه قرار گرفتند.

خواهر متوفی وقتی از ماجرا مطلع شد، بلافاصله اعلام کرد لیلا به وسیله شوهر او به قتل رسیده است. این زن گفت: چند روزی بود از لیلا خبر نداشتیم و وقتی از شوهرش موضوع را پیگیری کردیم، او هم گفت خبری از لیلا ندارد به همین دلیل دیگر موضوع را پیگیری نکردیم تا اینکه خبر رسید جسد سوخته او پیدا شده است. لیلا و شوهرش با هم به‌ شدت اختلاف داشتند و من شک ندارم این مرد خواهرم را به قتل رسانده است. مأموران بعد از ثبت اظهارات این زن، سراغ شوهر متوفی رفتند و او را بازداشت کردند. مرد جوان وقتی پشت میز بازجویی نشست، اتهام قتل را رد کرد. او گفت: من و لیلا از وقتی ازدواج کردیم با هم اختلاف داشتیم و مشکلات ما روز به روز بیشتر می‌شد. روز حادثه نیز من و او دوباره با هم مشاجره کردیم و من در حالی‌که خیلی عصبانی بودم خانه را ترک کردم. خبر ندارم بعد از آن چه اتفاقی افتاده اما ظاهرا زنم خودسوزی کرده است.

اظهارات این مرد برای پلیس قانع‌کننده نبود به همین دلیل او به بازپرس جنایی تحویل داده شد اما باز هم همان ادعا را تکرار کرد.

در نهایت بازپرس ویژه قتل در حالی‌که متهم مصرانه می‌گفت لیلا خودسوزی کرده است، او را مجرم شناخت و بعد از آن کیفرخواست علیه این مرد صادر شد و اکنون پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری قرار گرفته است تا واقعیت مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟