به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر بیان داشت: براساس گزارشات رسیده، مدتی بود که سرقت های سریالی گوشی موبایل از همراهان بیمار در بیمارستان رجایی شدت گرفته بود که به این ترتیب تیمی از ماموران انتظامی مستقر در محل، گشت های خود را به صورت شبانه روزی در بیمارستان فعال کردند. 
وی ادامه داد: در تاریخ نوزدهم ماه جاری بالاخره سارق سابقه دار، حین سرقت گوشی یکی از شهروندان که شوهرش در بخشی از بیمارستان بستری بود توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: سارق پس از دستگیری و با توجه به فیلم دوربین مداربسته موجود از سرقت های سریالی اش، لب به اعتراف گشود؛ بررسی های ماموران ما نشان از این داشت که این سارق بیشتر از همراهان خانم بیماری که کیف خود را در گوشه ای رها کرده بودند و یا شهروندانی که گوشی شان را روی میزی کنار بیمار گذاشته بودند سرقت کرده است. 
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم سابقه دار با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد و همچنین توصیه می شود شهروندان حین مراجعه به بیمارستان مراقبت های بیشتری از وسایل شخصی خود داشته باشند تا کیف و مدارک شخصی شان از سوی سارقان هدف سرقت قرار نگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟