اقدام پلید زن تهرانی با پسر 13 ساله / او از چادرش سو استفاده کرد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: ساعت 21 شب گذشته خبری مبنی بر آدم ربایی در میدان میوه و تره بار به کلانتری اعلام شد. ماموران گشت سریعا در محل حاضر شدند و مشخص شد خانمی 44 ساله د ر حال خارج کردن پسربچه 5 ساله بوده که توسط پدر کودک شناسایی شده است.

وی افزود: تحقیقات صورت گرفته نشان از آن د اشت که والدین این کودک به قصد خرید به این مرکز مراجعه کرده بودند و در یک لحظه به علت سهل انگاری، حواسشان از کودک پرت شده و زن رباینده که بچه را تنها دیده و سعی داشته با مخفی کردن وی در زیر چادر، او را از میدان خارج کند که در همین هنگام، پدر بچه از روی کفش هایش او را زیر چادر رباینده شناسایی کرده و مانع از خارج کردن کودک از میدان شده است.

ا ین مقام انتظامی اضافه کرد: متهم همراه همسر و فرزند 13 ساله اش در شهر قدس زندگی می کنند هر دو معتاد به هروئین هستند. بر اساس شواهد به نظر می رسد این خانم اختلالات روانی دارد که البته در صورت اعزام وی به پزشکی قانونی نظریه اعلام خواهد شد . وی در تحقیقات پلیسی عنوان کرد من فکر می کردم این کودک فرشته است و قصد داشتم او را با خود به خانه ام ببرم.

سرهنگ راسخ در پایان از خانواده ها خواست زمانی که همراه کودکان خردسال بیرون از منزل می روند، از تنها گذاشتن آن ها جدا خودداری کند و با این کار زمینه انجام عمل مجرمانه را برای بزهکاران فراهم نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟