دستکاری عجیب در تاریخ عقد میترا استاد با نجفی! + سند

عقدنامه-میترا- استاد

در این پست به نظر می رسد تاریخ انتشار یک خبر متعلق به کناره گیری نجفی در روز 21 فروردین ماه سال 97 بوده و تاریخ عقد 19 روز بعد را نشان می دهد که نهم اردیبهشت ماه سال گذشته است.

اما واکنش کاربران به دستکاری تاریخ عقد بوده است که هشتم به نهم تغییر یافته و علت آن مشخص نیست و خیلی ها این یک روز تاخیر را دارای علت دانسته اند که ابهام آمیز است.

جواب علی مطهری به برادر میترا استاد

علی مطهری به انتقادات برادر میترا استاد پاسخ داد و به او توصیه کرد مراقب باشد ابزار دست پرستوسازان نشود.

به گزارش رکنا به نقل از کانال تلگرامی علی مطهری، مسعود استاد برادر میترا استاد همسر دوم نجفی امروز در اینستاگرام خود انتقاداتی را متوجه مواضع مطهری درباره پرونده قتل خواهرش کرده بود.{اینجا} انتقاداتی که به سرعت با واکنش علی مطهری روبرو شد و او در کانال تلگرامی اش به اظهارات مسعود استاد واکنش نشان داد.

در ادامه متن پاسخ مطهری آمده است؛

جناب آقای مسعود استاد

با اهداء سلام، مطلب شما را خواندم. ضمن عرض تسلیت به جناب‌عالی و خانواده محترم به خاطر قتل فجیع خواهر گرامی‌تان، به عرض می‌رساند درباره آن مرحومه به عنوان یک فعال سیاسی دورادور مطالبی شنیده بودم و هیچ گاه تصور منفی از قبیل پرستو بودن در خصوص ایشان نداشتم. آنچه من گفتم یک موضوع کلی بود نه صرفاً درباره شخص ایشان. به دو چیز استناد کردم، یکی تاریخچه‌ای از پرستوها در جمهوری اسلامی که در آن ایام در رسانه‌ها منتشر شد و دوم سخن خود آقای نجفی که در مصاحبه با خبرنگاران گفتند مکالمات تلفنی من شنود می‌شد و برای آن مرحومه ارسال می‌گردید. از این دو مطلب یک مطلب کلی را نتیجه گرفتم که متأسفانه در کشور ما چنین پدیده‌ای وجود دارد و البته با اسلام که استفاده از وسیله نامقدس را حتی برای هدف مقدس ممنوع می‌شمارد سازگار نیست. مضمون حرف من این بود که قاعدتا عده‌ای می‌خواسته‌اند از آن مرحومه به عنوان یک ابزار برای اهداف سیاسی خود استفاده کنند، نه اینکه وی از ابتدا یک پرستو بوده است.

مطلب دیگر این که جناب‌عالی به عقد شرعی و ازدواج دائم آن مرحومه با آقای نجفی اشاره کرده و تصویر عقدنامه را منتشر کرده‌اید. با توجه به دیانت دو طرف، هیچ کس در این موضوع تردیدی ندارد، ضمن این که ملازمه‌ای میان ارسال پرستو و روابط نامشروع نیست.

بنابراین اینجانب هیچ نگاه منفی از قبیل پرستو بودن نسبت به خواهر گرامی محرومه شما نداشته و ندارم و در آن یادداشت صرفا تلاش برخی افراد برای استفاده از این پیوند مشروع در جهت هدفهای سیاسی خود را گوشزد کردم.

در پایان به جناب‌عالی توصیه می‌کنم مراقب باشید ابزار دست پرستوسازان واقع نشوید. سیر رسیدگی به پرونده این قتل دردناک را به دقت پیگیری کنید و برخی اقدامات مشکوک مانند محدودیت وکیل و صدور کیفرخواست ظرف پنج روز را که در موارد مشابه در کمتر از یک سال صادر نمی‌شود مورد توجه قرار دهید تا حقی از آن مرحومه و خانواده محترمتان و طرف مقابل ضایع نشود. برای شما آرزوی صبر و اجر از خدای متعال مسئلت می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟