قتل مرد ثروتمند در شمال تهران / راز بدون لباس بودن او دیروز فاش شد +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر نوزدهم ۱۹ بهمن ماه سال به مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند خبر رسید یک مرد 70 ساله به نام اسماعیل در خانه اش در زعفرانیه به طرز مشکوکی جان سپرده است.

وقتی ماموران به خانه پیرمرد رفتند گفت: پرستار پدرم به نام سعید او را کشته است .با این شکایت پرونده ای تحت عنوان قتل عمد گشوده شد. در حالی که فیلم دوربین مداربسته خانه نشان می داد سعید پس از حمام کردن پیرمرد او را کتک زده است سرایدار خانه اسماعیل نیز اظهاراتی را علیه سعید مطرح کرد. به این ترتیب سعید به عنوان متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در حالی که ادعا می کرد بی گناه است طبق مدرک های موجود در پرونده و گزارش پزشکی قانونی که علت مرگ را خفگی اعلام کرده بود برایش کیفر خواست صادر شد.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای این جلسه وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و از طرف فرزندان اسماعیل برای سعید حکم قصاص خواست.

سپس سعید که با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و قتل عمد را قبول نکرد.

وی گفت: من از دو سال قبل از این ماجرا به عنوان پرستار به خانه اسماعیل می رفتم و از او نگهداری می کردم . پیرمرد به سیروز کبدی مبتلا بود و من داروهایش را سر وقت به او می دادم. اما مدتی بود به خاطر حقوق و ساعت کاری با دختر او درگیر بودم .به همین خاطر خانه اسماعیل را ترک کردم و دیگر به آنجا نرفتم. دو هفته بعد پس از پادرمیانی بستگان اسماعیل بار دیگر برای نگهداری او به خانه‌اش رفتم .

آنجا بود که فهمیدم در دو هفته‌ای که نبودم فرزندان اسماعیل از سرایدار خانه او خواسته بودند تا از پدرشان مراقبت کند. اما مرد سرایدار شربتی را که مخصوص سم زدایی بدن اسماعیل بود و هر روز باید ان را مصرف می کرد به او نخورانده بود. اسماعیل حالش خوب نبود و به همین خاطر طبق دستور پزشک نصف شیشه دارویی را که مخصوص سم زدایی بود به او خوراندم. اما پس از خوردن دارو حالش بدتر شد و خودش را کثیف کرد . من مجبور شدم او را به حمام ببرم اما وقتی از حمام بیرون آمدیم متوجه شدم خوب نفس نمی کشد. به همین خاطر با دکترش تماس گرفتم واو از من خواست تا به اورژانس زنگ بزنم. وقتی اورژانس و فرزندان اسماعیل به خانه اش آمده اند او فوت شده بود .من او را نکشتم و فرزندانش بی دلیل علیه من شکایت مطرح کردند.

این متهم در مقابل سوال قاضی عبداللهی درباره اینکه فیلم دوربین مداربسته خانه نشان می دهد تو به سر و صورت پیرمرد سیلی زد ی پاسخ داد : اسماعیل بیهوش شده بود و من برای اینکه او را به هوش بیاورم به صورتش سیلی زدم . من قصد کتک زدن او را نداشتم .

وی درباره سابقه کیفری اش نیز ادعا کرد هیچ سابقه ای ندارد اما وقتی قاضی سابقه ضرب و جرح وی را در بیست سال پیش برایش عنوان کرد گفت: سابقه ام را قبول دارم. من آن را به خاطر نداشتم.

این متهم درباره اعتیادش نیز گفت : قبل از این ماجرا تفریحی شیشه مصرف می‌کردم اما بعد از مرگ اسماعیل ، برای فراموش کردن این ماجرا هر روز شیشه می کشیدم و حالا به یک معتاد تبدیل شده ام.

سعید درباره ادعای اولیای دم مبنی بر اینکه وی در حمام شیلنگ آب را در دهان متوفی گذاشته و همین موضوع موجب خفگی او شده پاسخ داد: من چنین کاری نکردم. من فقط سر اسماعیل را شستم . ممکن است زمانی که سر او را می شستم آب وارد دهانش شده و به همین خاطر خفه شده باشد سرایدار خانه شاهد بود و اگر من شیلنگ آب را در دهان پیرمرد می گذاشتم او مانع می شد.

سعید ادامه داد: اولیای دم ادعا می کنند من پدرشان را در جایی دور از دوربین خانه بردم و او را کتک زدم اما این دروغ محض است .من همیشه لباس های اسماعیل را در اتاق مخصوصی که دوربین نداشت می پوشاندم.

این متهم درباره علت سرقت ساعت ، گوشی موبایل و پول نقد از خانه اسماعیل نیز گفت : ساعت و موبایل او را برداشتم و بعد از فوت به خانواده اش تحویل دادم 400 هزار تومان هم از جیبش پول برداشته بودم تا برایش خرید کنم .این کار را قبلا چند بار انجام داده بودم.من هیچ سرقتی انجام ندادم. در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟