سردار رحیمی : کنترل هوایی مراسم ارتحال امام (ره) با دو فروند هلی‌کوپتر +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 32.91M | مدت زمان ویدیو: 00:05:12

جلسه تشریح ماموریت انتظامی و ترافیکی قرارگاه روح الله 13خرداد ماه سال جاری در کلانتری مصطفی خمینی (ره) واقع در عوارضی اتوبان تهران - قم با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا و سردار رحیمی، رییس پلیس پایتخت برگزار شد.

سردار رحیمی، رییس پلیس پایتخت ضمن تبریک عید فطر و تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) گفت: ما در ماه رمضان وظیفه برقراری امنیت روز قدس، اعیاد قدر و ماه مبارک را داشتیم که به لطف خدا در این مهم موفق بودیم. قرارگاه امنیتی و پلیسی روح‌الله یک قرارگاه مرکزی است و یک قرارگاه در تهران نیز با این عنوان مستقر می شود تا این موفقیت برای عید فطر و سالگرد ارتحال امام نیز برقرار بماند.

او تصریح کرد: 20 هزار نیرو، 20 قرارگاه بصورت دشتبان امنیت منطقه را بر عهده خواهند داشت. 13پارگینگ بزرگ برای 600 تا 700 اتوبوس حامل زائرین از استان‌های اطراف آماده شده اند.

وی با اشاره به اینکه دو فروند هلی کوپتر در اختیار ماست که از طریق هوایی این مراسم را کنترل کنیم، افزود: همکاری خوبی بین استان البرز و شرق و غرب استان تهران برقرار است و امید است با تمهیدات پلیس آرامش برقرار باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟