محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی طی سه مرحله درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، در روز گذشته موفق شدند مقدار 2 تن و 195 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی سراوان و میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات در سه نقطه از نوار مرزی تصریح کرد: برای انهدام این باند بزرگ مواد مخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

ملاشاهی عنوان کرد: جان بر کفان این فرماندهی، پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو، 9 دستگاه موتورسیکلت و دستگیری 2 قاچاقچی، مقدار 2 تن و 195 کیلو و 500 گرم تریاک، یک دستگاه بی سیم دستی و مقادیری قابل توجهی مهمات را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت مجموعه مرزبانی در سال 98 برخورد با قاچاق مواد مخدر است، تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و اجازه تجاوز به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟