به گزارش رکنا، سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره اظهار داشت: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از فعالیت افرادی در کافی شاپی در سطح شهر اراک برای جذب نیرو در یک شرکت غیرمجاز تلفیق مینا و خاتم هوشمند (تلفیق هنر) مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس پلیس، برای بررسی این موضوع آغاز شد.
وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و با جمع آوری اسناد و مدارک موجود، دو نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دعوت شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
حسینی ادامه داد: تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی های نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.
وی با بیان فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟