کلیپ زخمی شدن پسر بیست‌ساله سرخسی به دست پلیس در یک چشم بر‌هم زدنی فضای مجازی را پر کرد و واکنش‌های بسیاری در پی‌داشت که البته طبق اعلام پایگاه خبری پلیس این تصاویر از سوی یک مجرم سابقه‌دار و برای جوسازی مغرضانه ثبت و منتشر شده است.

اما ماجرای این پرونده از این قرار است که چندی پیش گزارشی مبنی بر شکار غیر‌مجاز و نگهداری اسلحه در خانه‌ای مسکونی در شهرستان سرخس از سوی یگان حفاظت سازمان محیط زیست خراسان رضوی به پلیس اعلام شد و طی هماهنگی‌های مربوط اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی دقیق پرونده وارد عمل شدند.

با مراجعه مأموران به محل و طی بازرسی‌ها از خانه متهمان، مقادیری گوشت شکار غیرمجاز کشف شد. در این هنگام چند نفر از متهمان با قصد اخلال اقدام به جوسازی و سر و صدا کردند که در مقابل، مجریان قانون در واکنش به این اقدام مجرمانه و خواباندن جو حاکم، برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

یکی از شکارچیان نیز چندی قبل با انتشار کلیپی علیه مسئولان و فرماندار سرخس در فضای مجازی موجب جوسازی شده بود که البته با قرار وثیقه نیز آزاد بود.
این فرد در زمان ورود مأموران به داخل خانه‌اش دست به فیلم‌ برداری زد که مجریان قانون مانع از کار وی شدند. در این لحظه متهم برای اینکه به دام پلیس نیفتد اقدام به فرار کرد و ضابطان قضایی نیز به تعقیبش ‌پرداختند اما با مقاومت یکی از همدستانش که چاقویی در دست داشت، رو به‌رو ‌شدند. در این میان یکی از مأموران برای متوقف ساختن مجرم فراری با یک دستگاه خودرو سواری با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح دست به اسلحه ‌شد اما ضربه وارده خودرو متهم، موجب انحراف گلوله گردید و به جوان بیست‌ساله‌ای که از نزدیکان متهم بود اصابت کرد.
مأموران پس از دستگیری متهمان بلافاصله مجروح این حادثه را به بیمارستان سرخس منتقل و در راستای اقدامات ویژه او را به یکی از بیمارستان‌های مشهد منتقل کردند. بر اساس این گزارش تحقیقات پلیس در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نویسنده: محمدحسن سیرجانی

کدخبر: 478583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟