سرهنگ ‌حسین براری امروز از کشف 770 فقره در اردیبهشت‌ماه توسط ماموران پلیس خبر داد و اظهار داشت: کشف این مقدار سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: طی مدت مذکور همچنین 11 فقره طرح به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان کرمانشاه اجرا که نتیجه آن متلاشی شدن 9 باند سرقت و دستگیری 53 سارق بود.

وی از کشف 28 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 46 قاچاقچی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط پلیس شهرستان کرمانشاه در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

براری همچنین با اشاره به اجرای پنج طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، افزود: در این طرح حدود 23 کیلوگرم انواع موادمخدر و 627 عدد قلیان غیرمجاز کشف و جمع‌آوری، 337 معتاد دستگیر و 15 واحد قلیان‌سرا نیز پلمب شد.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده دستگیری 54 تن از ارذل و اوباش و کشف مقداری سلاح سرد از آن‌ها بود، ضمن اینکه این افراد نیز به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی، توقیف 686 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که عموما فاقد مدارک شناسایی لازم بودند را از دیگر اقدامات اتجام گرفته توسط پلیس در ماه گذشته عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟