به گزارش رکنا، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در اسفندماه۹۷ فردی مسلح،با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از درون یکدستگاه خودرو،با رگبار بستن به روی فردی جوان در یک فروشگاه لوازم یدکی در خیابان کمربندی، وی رابه شدت مجروح نموده و از محل متواری می شود.
وی افزود: با توجه به اصابت چند گلوله به این فرد جوان و با توجه به وخامت وضیعت این فرد،وی به تهران انتقال و تحت درمان قرار گرفت.
این مقام آگاه از آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این فرد سابقه دار سخن گفت و ادامه داد: ح،الف که دارای چند فقره سابقه کیفری نیز است با توجه به اختلافات قبلی با جوان مجروح، با تهیه یک قبضه سلاح جنگی وی را آماج‌ گلوله قرار داده وپس از آن از شهرستان شاهرود متواری می گردد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از چند هفته کار اطلاعاتی در خصوص این فرد شرور خبرداد وافزود: درنهایت مخفیگاه نامبرده که چند روز زیرچتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت، شناسایی و با تشکیل ۷ اکیپ اطلاعاتی و ضربتی پلیس و اکیپ های وزارت اطلاعات، درنهایت با محاصره محل اختفای متهم،‌ نامبرده در اقدامی ضربتی در مخفیگاه خود در حالی که یک قبضه سلاح جنگی در اختیار داشت، حتی فرصت به دست گرفتن سلاح را نیافته و قبل از هر گونه تحرکی دستگیر شد.
سرهنگ علی کریمی امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: بحمدالله تعامل بسیارخوب نیروی انتظامی باسایر دستگاههای نظامی و امنیتی واشراف اطلاعاتی بی نظیر در این راستا، باعث شده افرادی‌که امنیت مردم را به مخاطره انداخته اندهیچگاه نتوانند از چنگال قانون متواری گردند.
وی در خاتمه در هشداری به برهم زنندگان نظم و امنیت گفت: افرادی هم که سودای برهم زدن نظم و امنیت شهروندان را در سر دارند بدانند، در صورت هرگونه اقدام مجرمانه،پاسخی سخت ودندان شکن در انتظارشان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟