حجت‌الاسلام روح‌الله امینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با اشاره به حادثه بسیار تلخ تک‌خوانی خانم در روستای ابیانه گفت: طبق گزارش دادستان اقدامات لازم برای احضار خانم به نطنز صورت گرفته و همچنین نیابت قضایی به دادستانی شیراز برای دستگیری زن خواننده ابلاغ‌شده است که اگر به دادستانی نطنز نیامد این زن در شیراز دستگیر شود.

امام‌جمعه نطنز افزود: دهیار، شورا و پایگاه میراث فرهنگی ابیانه با فرافکنی نمی‌توانند از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنند، البته شنیدیم که مسؤول پایگاه میراث فرهنگی ابیانه عزل شده است و کسانی که در کاشان فیلم‌ها را به شبکه‌های معاند دادند از طریق پلیس فتا دستگیر شدند.

وی گفت: در این حادثه با آبروی مردم ابیانه بازی شد، مردم، دهیاری، شورا و میراث فرهنگی باید شأن و منزلت این نظام الهی حفظ کنند، باید اجازه ندهیم که یک فاسد بیاید و هر کاری دلش خواست انجام دهد، نباید آبروی مردم خوب و عزیز ابیانه، شهرستان نطنز و کشور را تحت الشعاع قرار دهیم.

امینی با اشاره به اینکه این حادثه مثل بمب صدا کرد، افزود: دشمن دنبال نقض غیرت در میان زنان و مردان هستند، مردم باید مواظب باشند این‌ها می‌خواهند این چیز‌ها را عادی جلوه دهند، صحنه‌های بدحجابی، بی‌حجابی، سگ گردانی و ولنگاری را می‌خواهند کار عادی جلوه دهند، اما نمی‌دانند که مردم باغیرت ما هیچ‌گاه تسلیم حیله‌های دشمن نخواهند شد.

امام‌جمعه نطنز در ادامه گفت: اولاً از دستگاه قضا نطنز تشکر می‌کنیم، اما یک انتقاد هم داریم چرا باید کار‌های این خانم در نطنز کشف شود، چرا در صفحه اجتماعی که بالغ‌بر ۲۰۰ ویدئو با خوانندگی و حرمت‌شکنی وجود داشته است آن روز تا حالا تشکیلات قضایی و انتظامی در کشور خواب بودند که برخورد نکرده‌اند که فقط در نطنز ما باید این را ببینیم.

وی بیان کرد: کارشناسان برنامه‌های خارجی به‌ویژه بی‌بی‌سی به دنبال عادی جلوه دادن این رفتار‌ها هستند که قبح آن را در جامعه از بین ببرند و این‌ها را عادی جلوه دهند، اما ما مردم باغیرت و شهیدپرور ایران اسلامی با این ترفند‌های دشمن مقابله و قطعاً پیروز خواهند شد.

امینی در ادامه به سالروز فتح خرمشهر اشاره و اذعان کرد: فتح خرمشهر نمونه بارز معجزه انقلاب اسلامی بود، امام خمینی آن روز گفت خرمشهر‌ها در پیش داریم، ما خرمشهر‌های اخلاقی، سیاسی و اقتصادی را دیدیم، ما امروز در شرایط شعب ابی‌طالب هستیم، اما با مقاومت و تحمل سختی‌ها آمریکا را شکست خواهیم داد.

امام‌جمعه نطنز گفت: برای خارج شدن از شرایط فعلی باید مسؤولین از خوی اشرافی خارج شوند و به جوانان میدان بدهند تا جلوی آمریکا بایستند، هرگز به دشمن اعتماد نکنند و نه بگویند، این نکته را آویزه گوشمان کنیم که و عین بی‌عقلی است که آمریکا سر عقل بیاید و نباید اعتماد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟