جنجال حضور نماینده مجلس در خانه رییس باند مخوف پاشاخان هندی / ابراهیم محمدیان کشته شد + عکس

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل حضور قاسم احمدی لاشکی در منزل شروری که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشته شده بود، توضیحاتی داد. به گزارش رکنا، دفتر قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت با تایید حضور احمدی لاشکی در منزل پدر ابراهیم محمدیان سرکرده باند پاشاخان که اخیرا در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) در نوشهر کشته شده بود متن زیر را اعلام کرد.

متاسفانه مدتی است که شاهد هستیم برخی از فعالان فضای مجازی منطقه با هدف گیری انتخابات پایان سال و در سلسله فعالیت‌هایی جهت دار، از هر فرصت و بهانه‌ای سوء استفاده کرده و اقداماتی تخریبی را علیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مرتکب می‌شوند که در همین خصوص طی روز‌های گذشته مطلبی در فضای مجازی منطقه پیرامون حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در منزل آقای محمدیان پیشکسوت فرهنگی شهرستان نوشهر منتشر شد، که بسی مایه نگرانی و بهت و حیرت از آغار راهی است که جز افول انسانیت و زوال اخلاق سرانجامی ندارد.

دفتر ارتباطات مردمی دکتر قاسم احمدی لاشکی قبل از هر چیز از تلاش‌های دلسوزانه و موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد نظم و امنیت کشور، خصوصا اقدام اخیرشان در برخورد قاطع با باند شرور منطقه قدر شناسی می‌نماید که البته در همین راستا نماینده محترم نیز در روز‌های گذشته طی تماس‌هایی با مسئولان اداره اطلاعات در سطح استان و شهرستان مراتب قدردانی خود را اعلام نمود.

اما رسم اخلاق و انسانیت و همچنین سیره و مرام نظام مقدس جمهوری اسلامی آن چیزی نیست که یک خانواده، که خود زخم خورده‌ی فرزندی ناخلف است، را به خاطر همان فرزند ناخلف مورد تهدید، تحقیر و انزوای اجتماعی قرار دهد و دردی بر دردهایش بیافزاید، که اگر اینگونه بود باید نوح پیغمبر (ع) نیز مورد مواخذه خدا و مردم قرار می‌گرفت! همچنین مگر نه آنکه امروز نیز در جامعه خود شاهد بوده و هستیم که برخی از مسوولان این نظام در تربیت فرزندان خویش موفق نبودند و حتی پس از مرگ فرزندان ناخلف آنها، به رسم انسانیت توسط بزرگان دینی و سیاسی دلداری داده شدند.

با این اوصاف از شخصیتی همچون دکتر قاسم احمدی با پیشینه‌ فرهنگی، دینی و اخلاقی مشخص که خادم آحاد مردم شریف منطقه نیز هست، انتظار می‌رفت با حضور در کنار همکار سابق خود که از فرهنگیان خوشنام منطقه می‌باشد، ضمن تلاش برای التیام بخشیدن به درد‌های او و خانواده، به زعم خود نسبت به توجیه بیشتر آنان در راستای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی دشمنان فرصت طلب نیز اقدام نماید تا بازماندگان بتوانند با حول و قوه‌ی الهی در راستای تقویت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

در خاتمه به عزیز و عزیزانی که شخصاً و یا به توصیه دیگران قلم خویش را به اغراض سیاسی و شخصی آغشته و در اقدامی غیراخلاقی آن سطور موهن را به رشته تحریر درآورده اند عرض می‌شود، به قول مولایمان امام حسین (ع) "اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید". چه خوب است اخلاق را همیشه در جامعه پاس بداریم و خدای ناکرده زمینه زوال آن را فراهم نسازیم.

"وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ"

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف و فهیم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت

ابراهیم محمدیان سرکرده باند پاشاخان که دارای پرونده‌های شرارت، تجاوز به عنف، توزیع مواد مخدر، تیراندازی و سرقت بود هفته گذشته در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) در نوشهر کشته شده بود.

 

کدخبر: 477352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟