باند مخوف مواد مخدر در تهران نابود شد/ 5 سوداگر مرگ اسیر در چنگال قانون

سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در غرب استان تهران، بخشی از طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر بود که همکاران ما بعد از طی اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را در هفته گذشته متلاشی کنند.

وی افزود: از باند اول مقدار ۱ تن و ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک کشف و ضبط شد که این مواد در داخل یک باغ دپو شده بود و قصد توزیع میان دیگر خرده‌فروشان مواد را داشتند که در طی این عملیات ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: از باند دوم مقدار ۷۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه، مرفین و مواد اولیه ساخت ماده شیشه کشف و ضبط شد و در طی عملیات پلیس، به‌طرف مامورین اقدام به تیراندازی می‌کنند که تعدادی از محل متواری شده و سپس دستگیر می‌شوند.

سردار خانچرلی گفت: در طی این عملیات علاوه بر کشف ۷۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک قبضه اسلحه جنگی و ۵۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد که در مجموع حدود ۲ تن و نیم انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه وسیله نقلیه ضبط شد و ۵ نفر از قاچاقچیان و صاحبان اصلی مواد مخدر دستگیر شدند و پرونده برای طی مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور تهیه‌شده و به استان تهران منتقل‌شده بود و قصد توزیع مواد را داشتند که با تلاش و کار اطلاعاتی عوامل انتظامی قبل از رسیدن به دست توزیع‌کننده مواد کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟