قتل احمقانه زن مطلقه در خانه مجردی / پنهانکاری اکبر در دادگاه تهران لو رفت +عکس

به گزارش رکنا ، عصر بیست و ششم شهریور ماه سال 94 پسر 10 ساله ای از خانه‌شان در خیابان رجایی بیرون دوید و با فریاد از همسایه ها کمک خواست. او فریاد می کشید مادرش مرده است .وقتی همسایه ها به خانه زن مطلقه به نام رویا رفتند با جسد کبود وی روبرو شدند که شواهد نشان می‌داد با پیچیده شدن روسری دور گردنش خفه شده است. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۰ به خانه موردنظر رفتند و پیگیر ماجرا شدند. جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پسر قربانی در حالی که اشک می ریخت به ماموران گفت: بعد از جدایی پدر و مادرم من همراه مادرم در خانه او زندگی می کردم .مادرم مدتی است با مرد جوانی به نام اکبر آشنا شده .آن روز قرار بود اکبر به خانه مان بیاید .مادرم از او خواست تا اکبر برای من ساندویچ بخرد .وقتی او به خانه‌مان آمد من به اتاقم رفتم و مشغول خوردن ساندویچ شدم و بعد از خوردن غذا خوابیدم. چند ساعت بعد وقتی بیدار شدم به اتاق خواب مادرم رفتم .اول گمان کردم او خوابیده است اما وقتی متوجه شدم نفس نمی کشد از همسایه ها کمک خواستم .با اطلاعاتی که پسر نوجوان به پلیس داد اکبر که صاحب همسر و فرزند بود ردیابی و بازداشت شد.وی گفت :مدتی پیش با رویا در خیابان آشنا شدم. او زن مطلقه ای بود و به تنهایی زندگی می کرد. به همین خاطر گاهی اوقات به خانه او می رفتم و به او کمک مالی می کردم.
وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آن روز با همسرم دعوا کرده وعصبانی بودم. به همین خاطر با رویا تماس گرفتم و او مرا به خانه اش دعوت کرد. من به خانه رویا رفتم.ما با هم مشغول صحبت بودیم که او صدای ضبط را زیاد کرد.چند بار از او خواستم تا صدای ضبط را کم کند اما رویا که عصبانی شده بود به صورتم سیلی زد .من هم در اوج خشم او را با روسری خفه کردم و از خانه فرار کردم .
به دنبال اعتراف های این مرد وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود اما چون اولیای دم توان پرداخت فاضل دیه را نداشتند به ناچار از قصاص گذشتند و اعلام کردند با دریافت دیه رضایت می‌دهند. به این ترتیب اکبر با پرداخت دیه قانونی به اولیای دم از قصاص رهایی یافت و پرونده اش برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .قرار بود او دیروز محاکمه شود اما چون نماینده دادسرا باید درخواست مجازات عمومی برای وی را مطرح کند پرونده بار دیگر به دادسرا برگردانده شد تا پس از درخواست نماینده دادسرا اکبر از جنبه عمومی جرم و طبق ماده 612 قانون مجازت اسلامی محاکمه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟