اقدام عجیب برای حمایت از دانش آموز فداکار / او در کلرادو به قتل رسید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 11.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:46

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آمریکا اعلام کرد: در حادثه تیراندازی که در یکی از مدارس این کشور اتفاق افتاد دست‌کم یک تن کشته و هفت نوجوان دیگر مجروح شدند.

در این حادثه که در ایالت کلرادو اتفاق افتاد دو دانش‌آموز اقدام به تیراندازی کردند که در جریان این حادثه یک تن کشته و تعداد هفت نوجوان دیگر روانه بیمارستان شدند.

پلیس محلی ایالت کلرادو با بیان اینکه این دو دانش‌آموز پس از آنکه وارد مدرسه شدند به سمت دانش‌آموزان دو کلاس تیراندازی کردند، اعلام کرد: دو متهم دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارند.

پلیس کلرادو اعلام کرده است که هنگام حضور نیروهای پلیس در محل حادثه همچنان صدای تیراندازی شنیده می‌شد. همچنین واکنش سریع نیروهای پلیس مانع از بالا رفتن تلفات این حادثه شده است.

گفتنی است که قربانی این حادثه کندریک کاستیلو نام دارد که وقتی تیرانداز می خواست از کنارش رد شود و به سمت هم کلاسی هایش شلیک کند با پشت پا زدن به متهم او را به زمین انداخت و موجب شد تا بچه‌ها از فرصت استفاده کرده و فرار کردند اما تیرانداز پس از بلند شدن و اسلحه را به سمت کندریک گرفت و او را به قتل رساند.

در فضای مجازی گفته شده این پسر قهرمان عاشق جیپ بوده و علاقه زیادی داشت که تا چند سال آینده جیپ بخرد لما متاسفانه این حادثه دلخراش رخ داد و پسرنوجوان جانش را از دست داد.

گفتنی است که حالا تمام صاحبان جیپ در ایالت کلرادو مقابل خانه این پسر صف کشیدند تا روح او را با دیدن جیپ های مختلف شاد کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟