به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی راقی فرمانده انتظامی پلیس مترو گفت: ساعت یک بعد از ظهر روز 25 ماه اردیبهشت ماه که ماموران مستقر در متروی امام خمینی که در حال رصد و کنترل تردد مسافران بودند، از طریق دوربین های مداربسته متوجه رفتار مشکوک فردی در میان مسافران مترو شدند که برای بررسی موضوع با اقدامی سریع، مظنون را دستگیر و به دفتر پلیس مستقر در مترو منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، ابراز داشت: در بازرسی از کیف چرمی قهوه ای رنگ متهم 2 گواهینامه متعلق به سایر افراد کشف و با توجه به تناقض گوئی در گفته این فرد، که مدعی بود مدارک را پیدا کرده است، ماموران اقدام به شناسایی صاحبان کارت های کشف شده کردند.

فرمانده انتظامی پلیس مترو پایتخت افزود: در تماس با یکی از شهروندان که کارت گواهینامه اش در کیف متهم موجود بود، مشخص شد این فرد سه سال پیش زمانی که موتورسیکلش را در پارکینگ خانه اش پارک کرده بود، از داخل باکس موتورسیکلتش اموال وی که شامل 700 دلار، 4 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد و مدارک هویتی اش سرقت شده است و در این زمینه پرونده ای در کلانتری 132 نبرد تشکیل داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با صاحب گواهینامه دیگر تماس برقرار شد که وی نیز اظهار داشت 3 سال قبل مدارک هویتی و یک دستگاه لپتایش از صندوق عقب خودرواش که در پارکینگ نمایشگاه بین المللی پارک شده بود سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و کشف 2 کارت هویتی، راز 2 سرقت در سه سال پیش کشف شد، افزود: با حضور 2 مالک گواهینامه، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران کلانتری 113 بازار قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟