تهدید کننده هواداران پرسپولیس‌ ردیابی شد / پلیس بوشهر اعلام کرد

به گزارش رکنا، پلیس بوشهر اطلاعیه‌‌ای را در خصوص مسابقه پارس جنوبی جم و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: 
بسمه‌تعالی
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از فردی منتسب به کانون هواداران تیم پارس جنوبی جم و تهدید طرفداران تیم رقیب به اطلاع می‌رساند این فرد‌شناسایی و با همکاری مقام محترم قضایی اقدام لازم در خصوص وی در حال انجام است.
ضمن تشکر از مردم فهیم شهرستان جم خصوصاً علاقمندان به فوتبال به خاطر همکاری و تعامل مثبت و سازنده با پلیس در طول برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر، با تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم و آمادگی نیروی انتظامی استان انتظار می‌رود مسابقه بین تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در امنیت و آرامش کامل برگزار گردد.
از تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال درخواست داریم با رعایت موارد زیر پلیس را در برقراری نظم و امنیت این مسابقه فوتبال یاری کنند.
1- طرفداران دو تیم در جایگاه‌های مشخص شده مستقر شوند، به منظور پیشگیری از تنش و درگیری از ورود به جایگاه تیم رقیب خودداری کنند.
2- با توجه به کوهستانی و پیچ دار بودن جاده منتهی به شهر جم از طریق استان فارس به منظور پیشگیری از تصادفات رخ به رخ رانندگان محترم با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت گرفتن خودداری کنند.
3- در مسیر بزرگراه بوشهر به جم با توجه به کفی بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
4- با توجه به کمبود پارکینگ در شهر جم، پنج محل مناسب جهت پارک خودروها در نظر گرفته شده که انتظار است تماشاگران فهیم با راهنمایی مأموران پلیس راهور در پارکینگ‌های مشخص شده خودروهای خود را پارک نمایند.
5- از پارک خودرو جلوی ورزشگاه، درب منازل و ایجاد سد معبر خودداری کنند، در صورت مشاهده خودرو در این مکان‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.
گفتنی است در روزهای گذشته انتشار یک ویدئو تهدیدآمیز در فضای مجازی منتسب به لیدر باشگاه‌ سپاهان و سایران و همچنین نشر اکاذیب توسط برخی اشخاص، منجر به طرح شکایت معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در مراجع امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟