سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: اواخر اسفند ماه سال گذشته، مرکز پیام ۱۱۰ البرز گزارشی مبنی بر تیراندازی دو نفر راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت یک خانم و فرزندش در منطقه خرمدشت کرج دریافت کرد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی صحنه حادثه مطلع شدند که افراد ناشناسی به محل زندگی این خانواده مراجعه و پس از اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشنیکف به سرعت متواری شدند.

محمدیان گفت: در این تیراندازی به کسی آسیب وارد نشد اما پرونده مقدماتی در کلانتری تشکیل و به دستور مقام قضائی برای اقدامات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس احتمال داده شد که عوامل تیراندازی افرادی بودند که چند روز قبل از حادثه با پسر خانواده بر سر یک موضوع خانوادگی مشاجره داشته و وی را تهدید به قتل کردند.

رئیس پلیس استان البرز اظهار کرد: بررسی‌های بیشتر نشان داد که این افراد پس از تیراندازی به سمت مادر و فرزند، منزل خود را تخلیه و به محل نامعلومی نقل مکان کرده‌اند.

محمدیان گفت: در این مدت اقدامات پلیسی همچنان در زمینه شناسایی عاملان تیراندازی ادامه داشت و تمام مناطق احتمالی که متهمان به آنجا گریخته بودند مورد رصد و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی استان البرز مخفیگاه متهمان در حصارک کرج، شناسایی و در یک عملیات ضربتی این افراد روز گذشته دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان چند عدد فشنگ، یک قبضه قمه و یک دستگاه شوکر کشف شد.

وی یادآور شد: متهمان در بازجویی‌های مقدماتی ابتدا منکر هر گونه تیراندازی شدند اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و علت تیراندازی را درگیری با پسر خانواده و تهدید وی به قتل عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در بحث امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و با برهم زدن نظم عمومی و ایجاد جو نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟