به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۲ گلسار و اعلام شکایت مبنی بر سرقتاحشام از دامداری وی در روستای نمکلان و فقدان چوپانش، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی از دامداری محرز شد که تعداد ۱۱۷ رأس دام از آن جا به سرقت رفته و از سرنوشت چوپان هم خبری نیست.
سرهنگ فضلی علیشاه بیان داشت: مأموران طی گشت‌زنی در اطراف دامداری، تعداد دو دستگاه خودرونیسان و پژو ۲۰۶ که در محل رها شده بود را کشف و با هماهنگی‌های قضائی، خودرو‌ها توقیف و به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ردی از سارقان در یکی از روستا‌های اطراف‌شناسایی و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد ۱۱۷ رأس دام کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های مأموران اعتراف کردند که با ورود به دامداری اقدام به تهدید چوپان کرده و با بستن دست و پای وی، او را پس از انتقال به یکی از روستا‌های اطراف در داخل باغی حبس کرده‌اند که بلافاصله مأموران به باغ مذکور اعزام و چوپان را در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دست و پای بسته حبس شده بود نجات دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: احشام کشف شده تحویل مالباخته شد و سارقان نیزجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟