سارقان لوازم خودرو در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج خبر داد و گفت: این سارقان به 100 فقره سرقت در شهرهای کرج و تهران اعتراف کردند.

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج  گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان کرجی به کلانتری 46 دهقان ویلا و اعلام شکایت مبنی بر سرقت داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج عنوان کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و با تشدید فعالیت گشت ها و تحت نظر قرار دادن تردد افراد در منطقه به صورت نامحسوس در نهایت به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند.

وی افزود: پس از تحت نظر قرار دادن خودروی مذکور مشاهده کردند که سرنشین آن به سمت یک خودروی پراید پارک شده در خیابان رفته و قصد بازکردن در آن را دارد که با سرعت عمل مأموران به همراه راننده دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها تعداد زیادی ضبط و باند و قطعات داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ فیروزخواه اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های مأموران به 100 فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای کرج و تهران اعتراف و اذعان کردند که اموال مسروقه را به انبار متروکه ای در اطراف شهر کرج انتقال داده اند تا در یک فرصت مناسب اقدام به فروش آن ها کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: مأموران به محل انبار اعزام و در بازرسی از آن تعداد زیادی ضبط، باند و لوازم و قطعات خودرو مانند رینگ، لاستیک و زنجیر چرخ و ... کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟