راز خانه مجردی پروین خانم پلید بود! / 2 مرد چرا از آنجا فرار کردند! + عکس

به گزارش رکنا، عصر چهارم فروردین ماه سال 92 به کلانتری 111 هفت چنار خبر ر سید یک زن تنها به نام پروین در خانه اش در خیابان قزوین کشته شده و عامل یا عاملان جنایت با باز گذاشتن در و بیرون انداختن کلید در خانه گریخته اند.

پلیس به خانه مورد نظر رفت و با جنازه کبود پروین روبه رو شد. در بررسی ها روشن شد این زن 40 ساله که تنها در خانه مجردی اش زندگی می کرد با افراد غریبه رفت و آمد داشته و احتمالا قربانی رابطه پنهانی با یکی از آنها شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی مکالمات تلفنی این زن پرداخت و دریافت پروین از مدتی قبل با یک جوان افغان به نام حمید در ارتباط بوده است. پلیس به ردیابی حمید پرداخت ولی پسر افغان به مکان نامعلومی گریخته بود.

پلیس در ادامه تحقیقات دوست صمیمی حمید به نام عباس را بازداشت کرد. عباس لب به اعتراف گشود و گفت : آخرین بار حمید به دیدن پروین رفته بود که با او درگیر شد و او را کشت.

با اطلاعاتی که این پسر به پلیس داد حمید ردیابی و بازداشت شد و قتل را گردن گرفت.

وی گفت: من و عباس به خانه پروین رفته بودیم اما یکباره با او درگیر شدیم. او شروع به داد و فریاد کرد. همان موقع عباس دست و پای او را گرفت و من او را خفه کردم.  جنازه را درخانه رها کردیم و پس از برداشتن گوشی موبایل پروین ، کلید خانه را در کوچه انداختیم و رفتیم.

با اعتراف های حمید آنها پای میز محاکمه ایستادند. در آن جلسه ، عباس منکر اتهام مشارکت در قتل شد و گفت: من دست و پای پروین را نگرفتم. من چون ترسیده بودم فقط نگاه می کردم و از حمید خواستم تا زودتر او را خفه کند.

در پایان آن جلسه قضات دادگاه حمید را به قصاص و عباس را به زندان محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود که آنها توانستند با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای دو متهم تقاضای کیفر را مطرح کرد.

سپس حمید به دفاع پرداخت و گفت: مدتی بود زن میانسال را می شناختم و به دیدن او می رفتم. آخرین بار همراه عباس به خانه پروین رفتیم. قرار بود سر مبلغی با او توافق و سپس با او رابطه برقرار کنیم اما یکباره با هم درگیر شدیم. پروین که عصبانی شده و به مبلغی که ما پیشنهاد داده بودیم اعتراض داشت داد و فریاد راه انداخت و عباس همان موقع از ترسش از من خواست تا او را ساکت کنم. من هم او را خفه کردم.

وی ادامه داد: من واقعا از قتل پشیمان هستم و با سختی زیاد توانستم مبلغ دیه را به اولیای دم بپردازم و رضایت آنها را جلب کنم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

عباس نیز گفت: ما واقعا قصد کشتن زن تنها را نداشتیم. داد و فریادهای او باعث شد بترسیم و تصمیم اشتباهی بگیریم. ما فقط برای اینکه پلیس نتواند رد ما را پیدا کند گوشی موبایل پروین را دزدیدیم.

در پایان جلسه هیات قضایی حمید را به 5سال و عباس را به 2سال زندان محکوم کرد. آنها هر کدام به 74 ضربه شلاق نیز به خاطر سرقت موبایل محکوم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟