به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد رئیس کل دادگستری استان در نخستین جلسه ستاد دیه استان در سال جدید با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: انسان‌ها می‌توانند با اعمال خداپسندانه همچون کمک به نیازمندان، عملکردی خوب و ماندگار در کارنامه اعمال خود ثبت کنند که قطعاً نزد خداوند متعال ماندگار خواهد بود.
وی، اطلاع‌رسانی صدا و سیمای استان را در فرهنگ‌سازی برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار موثر دانست و افزود: خیران ومردم همیشه یار و یاور ما بودند و می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی صحیح در سال جدید برای آزادسازی و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد گام‌های مثبتی برداریم تا به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.
رئیس کل دادگستری استان مازندران درباره برگزاری جشن گلریزان، اظهار کرد: این نوع مراسم یک فرصت خوب و مناسب برای فرهنگ‌سازی برای آزادی زندانیان است که همیشه در این زمینه شاهد کمک مردم و مسئولان برای آزادسازی زندانیان غیرعمد بوده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل ستاد دیه استان در سال 1381 تا پایان سال 1397، 4هزار و 750 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مازندران آزاد شدند که برای این امر بیش از 705 میلیارد ریال نیز از محل کمک‌های دولتی و مردمی هزینه شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟