به گزارش رکنا، به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime دادگستری استان در این خصوص گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، ۴۱ نفر از زندانیان محکومین مالی با میزان محکومیت سه و نیم میلیارد تومان توسط ستاد دیه مردمی استان و خیرین استان آزاد شدند.
وی اظهار داشت: در مجموع در هشت ماهه سال ۱۳۹۶ حدود ۳۶۰ نفر از محکومین مالی در استان با میزان محکومیت ۱۶ بیش از میلیارد تومان با کمک ستاد مردمی دیه استان و خیرین استان آزاد شده اند.
سپس نائب رئیس هیات امنای ستاد مردمی دیه استان گفت: درمجموع ۱۶ سال که ستاد دیه استان فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت حدود ۳۱۱۰ نفر از محکومین مالی با میزان محکومیت بیش از یکصد میلیارد تومان آزاد شده اند.
وی گفت: استان اردبیل از نظر درصد محکومین مالی در وضیعت مناسبی قرار ندارد و هم اکنون بیش از ۶۵۰ نفر از مکومین مالی در زندان‌های استان بسر می‌برند.
وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که نیازمند و مستحق بوده و از بد حادثه Incident و بدلیل عدم توان مالی در پرداخت هزینه‌های مربوط به بیماری، حوادث Accidentsمربوط به کار، ورشکستگی و...، در زندان Prison بسر می‌برند، انتظار می‌رود تا خیرین و مردم شریف استان در جهت آزاد سازی اینگونه افراد بیش از پیش همت نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟