«عدم پرداخت عیدی و سنوات کارگران پمپ گاز شهرداری مشهد» دغدغه‌ای است که از سوی تعدادی از اپراتور‌ها و کارگران پمپ گاز در سامانه فارس من ثبت شده بود.

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی خراسان‌رضوی در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: شرکت صبا نگین شرق صندوق ذخیره کارکنان شهرداری است و از سال قبل تا هم‌اکنون نسبت به پرداخت عیدی کارکنان خود اقدام نکرده و با دادن چکی به تاریخ ۱۳۹۸.۲.۱۵ عیدی کارکنان و پرسنل خود را موکول به تاریخ این چک کرده است.

سید محمد‌رضا رضوی‌راد ادامه‌داد: این شرکت به شهرداری مشهد وابسته است و تحت زیر مجموعه پخش ملی فراورده‌های نفتی و زیر مجموعه انجمن صنفی ما نیست.

برای پیگیری بیشتر این موضوع با واحد نظارت و بازرسی شهرداری مشهد تماس گرفته شد، کارشناس امور مالی و اقتصادی واحد نظارت و بازرسی شهرداری مشهد در این خصوص گفت: تعدادی از این پمپ‌ها‌ی گاز به مزایده گذاشته شده است.

حمید صادقی افزود: در بحث قرار‌دادهای شرکت‌ها، شهرداری مشهد باید کنترل داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با فرد یا شرکت خاطی برخورد قانونی می‌کند.

وی ادامه‌داد: تمامی افراد شاکی که نسبت به عدم پرداخت و یا قصور در حقوق، عیدی و سنوات خود شکایت و اعتراضی دارند، می‌توانند با مراجعه به شهرداری مرکز اتاق ۵، واحد مدیریت بازرسی شهرداری مشهد و یا به ساختمان شمس اتاق ۱۲ به صورت حضوری با ارائه شکوائیه و مدارک و مستندات خود نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

صادقی تاکید کرد: همچنین شاکیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سایت بازرسی شهرداری بعد از ورود به این سامانه و ثبت کد ملی و شماره تماس خود طرح شکایت و اسناد و مدارکی که در این زمینه دارند را پیوست این شکایت کنند.

کارشناس امور مالی و اقتصادی واحد نظارت و بازرسی شهرداری مشهد با بیان اینکه تمام شکایات رسیدگی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: ما موظف هستیم تمام این موارد را بررسی کنیم و به تمام شاکیان این اطمینان خاطر را می‌دهیم، رسیدگی به شکایات آن‌ها از طرف ما از طریق محرمانه انجام می‌شود از همین رو نگرانی بابت ادامه کار خود و عواقب طرح شکایت نداشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟