سرهنگ" اسماعیل زراعتیان"  گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی، به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت مبلغ 390 میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع وی کسر شده است و تقاضای رسیدگی دارد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، رد پایی از عامل برداشت های غیر مجاز را در شهر تهران یافتند و بلافاصله موضوع را از طریق مقام قضائی پیگیری و با اخذ نیابت راهی آن مکان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران کلانتری 109 "بهارستان " تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی، متهم را دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ "زراعتیان" تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی اعتراف کرد با راه اندازی یک سایت صیغه یابی و ارسال لینک آن از طریق شبکه های اجتماعی و پیام های کوتاه، آنان را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشت از حساب افراد می کردم.

رئیس پلیس مرودشت در پایان با اشاره به این که فرد دستگیر با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به پیامک های ناشناس و ایمل های متفرقه اعتنا نکنند و به هیچ وجه آن را باز نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟