به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۹۶ به دنبال شکایت مرد جوانی به نام حسام در دستور کار پلیس پاکدشت قرار گرفت.

وی از یک خانم معلم که مدتی قبل همسر صیغه ای وی بود شکایت کرد و گفت: مدتی پیش با  معلمی به نام ارغوان آشنا شدم و او را صیغه کردم اما پس از مدتی به خاطر ناسازگاری از هم جدا شدیم . او به تازگی با مرد جوانی به نام حجت نامزد شده است . چند روز قبل او به همراه نامزدش و یک مرد غریبه مرا ربودند و داخل ماشین در حاشیه پاکدشت تا سر حد مرگ کتک زدند و شکنجه کردند . پس از چند ساعت آنها مرا رها کردند که به بیمارستان رفتم و آنجا بیهوش شدم و بعد از چند روز به هوش آمدم.

با شکایت این مرد زن جوان به همراه نامزدش و دوست وی به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح بازداشت شدند و در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در آن جلسه ابتدا ارغوان در جایگاه ویژه ایستاد و منکر اتهاماتش شد.

وی گفت : مدتی قبل به عقد موقت حسام در آمدم اما به خاطر اختلاف نظر پس از مدتی تصمیم گرفتیم که از هم جدا شویم .اما او دست از سرم بر نمی داشت و مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. حتی یک روز به مدرسه محل کارم رفت و پشت سرم حرف های ناشایست زد که وجهه کاری ام خراب شد. آخرین بار وقتی متوجه شد با حجت نامزد کرده ام و قصد ازدواج دارم به سراغ او رفت و پشت سرم حرف زد. او می خواست هر طور شده رابطه ما را خراب کند.

به همین خاطر آن روز من به همراه نامزدم و دوست او مقابل مغازه اش رفتیم و از او خواستیم تا حرف هایی را که پشت سرم زده یک بار دیگر مقابل خودم بگوید .

اوگفت مغازه اش محل مناسبی برای گفت و گو نیست و خودش خواست تا همراهمان بیاید. به همین خاطر سوار ماشین دوست حجت شد و ما با او صحبت کردیم. او می گفت چنین حرف هایی پشت سرم نزده است. نامزدم از شنیدن دروغ های او عصبانی شد و با لگد او را از داخل ماشین بیرون انداخت.

ما او را به نحوی که ادعا می کند کتک نزدیم. ولی چون از من کینه به دل دارد علیه ما شکایت کرده تا ما را به دردسر بی اندازد. او حتی در اداره آگاهی هم پیشنهاد داده بود در برابر دریافت ۳۰ میلیون تومان حاضر به رضایت است . او می خواهد از من پول بگیرد.

سپس حجت به دفاع پرداخت و گفت : من هیچ ضربه ای به حسام نزدم . او به دروغ ادعای آدم ربایی و ضرب و جرح را علیه ما مطرح کرده و می گوید ما او را تا سر حد مرگ کتک زده ایم .

متهم ردیف سوم نیز جرمش را انکار کرد و گفت: من در این ماجرا فقط نظاره گر بودم و دیدم دوستم با لگد چند ضربه به شاکی زد. من ضربه ای به او نزدم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟