سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: روز گذشته بر اساس گزارش واصله مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر به آبادان به قصد توزیع مواد در سطح شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر به طور سریع ضمن هماهنگی با مقام قضائی، با بکارگیری توان عملیاتی و سرعت بالا، خودرو مورد نظر را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و هدایت خودرو در مسیری امن، آن را توقیف کردند.

سرهنگ تقی زاده اظهار کرد: پس از بازرسی اولیه از خودرو، مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این راستا دو متهم نیز دستگیر شدند و خودرو مذکور نیز پس از توقیف به مقر پلیس انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیسی ضمن تشریح نحوه تهیه، حمل و چگونگی توزیع مواد مخدر به داشتن سوابق قبلی در این باره اعتراف کردند و گفتند قصد توزیع مواد بین خرده فروشان را داشتند که در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت تمام وارد عمل می‌شود، یادآور شد: در طرح‌های پاکسازی در پیش رو نسبت به جمع آوری خرده فروشان اقدام عملیاتی جدی انجام می‌دهیم.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تردد وسایل نقلیه مشکوک و یا فاقد پلاک خودرو، موضوع را به طور سریع از طریق شماره تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟