بلای وحشتناکی که برای زن تهرانی در آرایشگاه آمد!/ او از دیدن این صحنه به التماس افتاد

«ستاره» مدت‌ها بود که از ریزش ابروهایش رنج می‌برد. هر از گاهی با درمان‌های موقت ریزش موها را کنترل می‌کرد اما پس از مدتی با قطع کردن داروها دوباره شرایط به حالت قبل برمی گشت. دیگر وقتی خودش را در آینه نگاه می‌کرد حس خوبی به چهره‌اش نداشت.
این احساس نارضایتی به خانواده‌اش نیز منتقل شده بود و با اینکه آنها سعی داشتند او را از این فکر اشتباه بیرون بیاورند تلاش شان نتیجه نمی‌داد. سرانجام به پیشنهاد یکی از دوستانش به فکر طراحی ابرو افتاد. تبلیغات مختلفی در این باره دیده بود و می‌دانست که علاوه بر تاتوی ابرو به شیوه سنتی، روش‌های جدیدتری نیز برای طراحی ابرو استفاده می‌شود. اما هزینه‌های آنها تفاوت فاحشی با یکدیگر داشت. خانواده «ستاره» با توجه به حساسیت‌های او پیشنهاد کردند با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، جدیدترین روش را انجام دهد. یک هفته‌ای صفحات آرایشگرهای مختلف را در شبکه‌های مجازی بررسی کرده بود تا اینکه تبلیغات یکی از آرایشگاه‌ها در شمال تهران نظرش را جلب کرد.
با شماره تلفنی که در صفحه بود تماس گرفت و قرار شد دو روز بعد به آرایشگاه برود. سالن آرایشگاه بسیار شیک و مدرن بود و همین موضوع خیال او را کمی راحت کرد. آرایشگر جوان که به کارش مطمئن بود از لحظه‌ای که «ستاره» زیر دستش نشست مدام از خودش و کارش تعریف می‌کرد و از مزایای روش مورد استفاده‌اش نسبت به طراحی‌های قبلی ابرو می‌گفت. طبق روال ابتدا او با مداد مدل ابرو را روی صورت «ستاره» طراحی کرد. زن جوان ایراداتی گرفت و در نهایت مدل نهایی شد. کار حدود یک ساعتی طول کشید اما از آنجا که دور ابرو تا چند روز رنگ داشت شکل واقعی آن مشخص نبود. از طرفی بالای ابروها با وجود بی‌حسی سوزش زیادی داشت. اما زن آرایشگر مدعی بود این سوزش طبیعی است و بزودی برطرف می‌شود.
سه روزی گذشت اما با ریختن رنگ اضافه ابرو تازه مشخص شد چه بلایی سر ابرو و صورتش آمده است. علاوه بر اینکه حالت ابروهایش غیرطبیعی شده بود، تورم شدیدی نیز در پیشانی‌اش به چشم می‌خورد.
«ستاره» که بشدت نگران شده بود، با آرایشگرش تماس گرفت. اما او همه چیز را طبیعی عنوان کرد و قول داد نامتقارنی ابروها را نیز در جلسه ترمیمی برطرف کند. اما این مشکل در نوبت ترمیمی نیز برطرف نشد و «ستاره» که حالا با صرف هزینه‌ای سنگین زیبایی طبیعی‌اش را نیز از دست داده بود، به اتحادیه آرایشگران رفت و از زن آرایشگر شکایت کرد. با این شکایت، آرایشگر احضار شد و طرفین توافق کردند که به شرط دریافت همه هزینه‌های آرایشی و درمانی از شکایت صرفنظر کند اما زن آرایشگر در موعد پرداخت پول تغییر عقیده داد و حتی حاضر نشد مسئولیت اشتباهی را که مرتکب شده بود بپذیرد. «ستاره» که از رفتار آرایشگر جوان عصبی و ناراحت بود، وقتی فهمید او بدون داشتن مدرک حرفه‌ای اقدام به طراحی ابرو می‌کرده است به دادسرای جرایم پزشکی دارویی(ناحیه 19) تهران رفت و از او شکایت کرد. پرونده برای رسیدگی به شعبه سوم دادسرا فرستاده شد و بازپرس پس از بررسی شواهد و اظهارات طرفین، موضوع را به کمیسیون پزشکی ارجاع داد. جلسه کمیسیون 7 ماه پس از این اتفاق تشکیل شد و سه کارشناس با تأیید زخم‌های ایجاد شده در اثر طراحی نادرست، آرایشگر را به دلیل استفاده از تکنیک غلط و دخالت در امور خارج از وظیفه خود به میزان 2 درصد مقصر شناختند. به این ترتیب کیفرخواست پرونده با موضوع ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از قصور پزشکی صادر و برای رسیدگی به شعبه 1043 مجتمع شهید قدوسی به ریاست قاضی محبوب افراسیاب ارسال شد. قاضی پس از بررسی شواهد و مدارک تقصیر آرایشگر را محرز و مسلم دانست و او را به پرداخت 2 درصد دیه کامل انسان از جهت ارش قصور در امر پزشکی محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟