زنی به نام معصومه.پ درباره این حادثه شوم گفت: چند سال پیش در زمینه گرفتن تسهیلات خودرو برای اخذ وام به یکی از شعب بانکی در تهران مراجعه کردم.

آنجا کارمند بانک پس از چند ساعت کارهایم را راه انداخت و من نیز با پرداخت تمامی قسط های وام ام دیگر خیالم راحت شد که هیچ دینی از این بابت گردنم نیست بی خبر از اینکه همان کارمند بانک از مدارک هویتی من نسخه های برابر اصلی تهیه کرده است.

وی با بیان اینکه با آمدن چند ابلاغیه به موضوع مشکوک شدم ادامه داد: اواسط سال گذشته به آدرس خانه مان نامه هایی آمد که از من خواسته شده بود بروم و قسط های وام را تسویه کنم.

از آنجایی که من فکر می کردم بانک اشتباهی چنین کاری کرده است پیگیر ماجرا نبودم تا اینکه بعد از دو سه ماه رسیدن این نامه ها به خانه مان، اخطاریه آمد و این بار برای فهمیدن اصل ماجرا به بانکی که از آن تسهیلات خودرو را دریافت کرده بودم رفتم.

وی در ادامه بیان داشت: آنجا به من گفتند شما باید وام تان را تسویه کنید. پرسیدم کدام وام را که به من گفتند شما 20 میلیون تومان وام گرفته اید. در جا خشکم زد. باورم نمی شد. گفتم منظورتان تسهیلات خرید خودرو است که گفتند خیر، شما بعد از آن نیز وامی گرفته اید که اصلا به وام خودرویتان ربطی ندارد.

این خانم ادامه داد: من توضیح دادم که اصلا وامی دریافت نکرده ام اما آنها قبول نکردند و مرا به رئیس بانک ارجاع دادند.

رئیس بانک با بررسی موضوع متوجه جریان شد و گفت: این وام را یکی از کارمندان اخراجی این شعبه به نام شما و با سوء استفاده از برابر اصل مدارک شما دریافت کرده و حالا نیز نتوانسته قسط های آن را پرداخت کند وگرنه شما هیچوقت متوجه ماجرا نمی شدید.

وی با بیان اینکه کارمند اخراجی این بانک به شعبه دیگری از همین بانک در محدوده بازار تهران منتقل شده است ادامه داد: با راهنمایی های رئیس بانک به سراغ بازرسی بانک رفتیم و آنها که خودشان از اقدامات مجرمانه این فرد باخبر بودند مدعی شدند با کارمند خاطی برخورد خواهند کرد.

آنها حتی به ما توضیح دادند که کارمند خاطی در زمان مراجعه من به بانک برای دریافت تسهیلات خودرو، توانسته از مدارک من برابر اصل تهیه و از آنها سواستفاده کند.

این شهروند تهرانی با بیان اینکه شنیده اند کارمند اخراجی با افراد دیگری که مانند وی برای دریافت وام اقدام کرده بودند چنین کارهایی کرده است توضیح داد: در آنجا بازرسی بانک به ما قول داد سریعا با کارمند خاطی برخورد خواهد شد اما این کارمند بعد از متوجه شدن ماجرا تمامی قسط ها را تسویه کرد و آنها نیز این اقدام کارمند خاطی را به دلیل برخورد قاطع شان دانستند.

بعد از آن بازرسی هیچ برخوردی با وی نداشت و حتی مدعی بودند که سفته ها را نیز به ما تحویل نخواهند داد در حالیکه آن سفته ها با امضا و اثر انگشت جعلی من تهیه شده بود و من با استفاده از آنها می خواستم از آن کارمند خاطی شکایت کنم.

وی در ادامه گفت: هرچه از بازرسی بانک خواستیم که برخورد قاطعانه ای با این کارمند داشته باشند، گفتند قانون به ما اجازه این کار را نمی دهد و ما فقط می توانیم او را از پست و شعبه ای به پست و شعبه دیگری منتقل کنیم تا دیگر نتواند اقدامات مجرمانه اش را ادامه دهد.

منبع:فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟