دستگیری باند خانوادگی سرقت از منازل البرز/ اعتراف به 90 فقره سرقت در البرز، تهران و سمنان

تیتریک،« سرهنگ محمد نادربیگی» در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تاکنون 47 مالباخته در این پرونده شناسایی شده اند افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از 4 میلیارد تومان است.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه این 3 سارق کاملا حرفه ای و با هم فامیل هستند گفت: دستگیری این افراد موجب کاهش 7 درصدی سرقت از ابتدای سال در استان شده است.

وی در مورد روش سرقت این باند توضیح داد: آنها با شناسایی خانه ها از قبل، با شکستن قفل به وسیله دیلم و همچنین شکستن درب های چوبی وارد خانه ها شده و وجوه نقد، طلا، نقره، لوازم خانگی و هر وسیله ای را که ارزش مالی داشت سرقت می کردند.

رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: این باند با سه خودروی سمند سورن، پژو207 و دنا اقدام به سرقت می کردند و در زمان دستگیری آنها مقدار زیادی اموال مسروقه در محل زندگی آنها کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه در 4 ماه اخیر پلیس آگاهی با اقدامات و عملیات فنی این سارقان را شناسایی و تحت تعقیب داشت افزود: روز سوم عید یکی از آنها در ماهدشت، دیگری در حیدرآباد و نفر سوم نیز در همدان دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سرقت از خانه ها سلامت روانی و امنیت خانواده ها را به خطر می اندازد، نظارت در این زمینه به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و به طور روزانه مناطق مختلف استان رصد و برای پیشگیری از وقوع سرقت توسط سارقان اقدامات لازم انجام می شود.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: در کنار اقدامات امنیتی پلیس، شهروندان نیز باید با احتیاط و رعایت اصول امنیتی از فراهم کردن شرایط مناسب برای سرقت سارقان جلوگیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟