گواهینامه رانندگی باورنکردنی مرد تنبل ! + ویروسی ترین عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیرا پلیس منطقه لیوژو کشور چین بعد از انتشار آن در صفحات مجازی توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود و تبدیل به یکی از شوکه کننده ترین خبرها شود.

زمانی که پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه لیوژو کشور چین یک موتورسیکلت را متوقف کرد با اتفاق عجیبی روبرو شد و آن هم این بود که این راننده بی مسئول و تنبل تلاشی برای کسب گواهینامه نکرده بود و برای رفع نیاز گواهی نامه ای دست نویس برای خودش طراحی کرده بود که با حواشی متعددی روبرو گشت.

بطور کلی تقلب در اسناد رسمی یک جرم محسوب می شود که متاسفانه با پیشرفت جهان باز هم برخی هستند که به راحتی آنها را جعل می کنند و به گونه ای جعل می نمایند که به سختی می توان تفاوت آن و اصل آن را درک کرد اما این مرد تنبل گویا از قرار معلوم در حال کشیدن نقاشی بوده است که بتواند پلیس را گول بزند.

با این حال مامور پلیسی که این موتورسوار را به نحوی کشف کرده بود، انتظار نداشت که بتواند جالب ترین و در عین حال عجیب ترین گواهی نامه عمر کاری اش را مشاهده کند و در نهایت موتور سیکلت این مرد توسط پلیس متوقف شده است و تصاویر این گواهی نامه دست نویس بچه گانه یکی از ویروسی ترین تصاویر اخیر در چین بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟