سرهنگ"ناصر کوهستانی" جانشین انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 در زمینه وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل زنی 29 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان ، بلافاصله گروهی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل حادثه عزیمت کردند .

وی افزود: در اجرای دستور مقام قضایی جسد مقتول برای کالبدشکافی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عامل وقوع جنایت آغاز شد.

این مسئول انتظامی اظهارکرد: با تحقیقات اولیه از اعضای خانواده قربانی مشخص شد که بین مقتول و برادرش اختلافات شدیدی وجود داشته است که ناپدید شدن ناگهانی برادر مقتول ظن ماموران را در خصوص احتمال وقوع قتل توسط متهم به یقین تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم متواری را درکمتر از12 ساعت از زمان وقوع قتل در یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.

وی در پایان با اشاره به تحویل قاتل به مرجع قضایی تصریح کرد: متهم به صراحت به ارتکاب قتل اقرار و اعتراف کرد که در پی اختلاف قبلی و به وجودآمده، خواهرش را با شلیک اسلحه شکاری از ناحیه کتف به قتل رسانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟