ترسناک‌ترین لبخند تاریخ / این مرد 16 سال آمریکاییها را از خواب انداخته بود ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، این موضوع با لبخند مردی به نام «جرج میتسکی» مطابقت دارد. لبخند او را در فهرست ترسناک‌ترین لبخند‌های تاریخ معاصر گنجانده اند که پس از خساراتی که به مردم وارد کرده بر لب نشانده است.
جرج میتسکی مرد آمریکایی در سال ۱۹۰۳ میلادی به دنیا آمد و داستان او زمانی به شهرت رسید که بیش از ۵۰ بمب انفجاری را در شهر نیویورک داخل ایستگاه‌های قطار، دستشویی‌های عمومی، باجه‌های تلفن، کتابخانه ها، مراکز فروش، و سایر مراکز خدمات عمومی کار گذاشت و موفق شد ده‌ها بمب را ناگهانی منفجر و همه ساکنان نیویورک را در دهه چهل قرن پیش به مدت شانزده سال در وحشت و ترس فرو برد.
جرج یادداشتی را در محل انفجار‌ها به جای می‌گذاشت که نشان می‌داد، او در حال انتقام گرفتن از اتفاقی است که در سنین پایین برای او رخ داده است. او در کودکی در محل کار خود گاز‌های نشتی را استشمام کرده و ریه هایش به بیماری لاعلاجی دچار شده و به جای پرداخت غرامت، او را از محل کارش اخراج کردند. به همین دلیل، او تصمیم گرفت تا از محل کار و مردم به طور کلی انتقام بگیرد. وقتی پلیس شانزده سال پس از نخستین انفجار او را دستگیر کرد، لبخند ترسناکی بر لبان او نشست و پس از تشخیص بیماری روانی، او را به یک مرکز روانی بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟