حجم ویدیو: 64.28M | مدت زمان ویدیو: 00:09:37

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سال گذشته ماموران پلیس فتا استان البرز در جریان پرونده کپی کارت های بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب چند مرد جوان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیم ویژه ای از ماموران و کارشناسان پلیس فتا برای تحقیقات اطلاعاتی و دستگیری عامل این برداشت های میلیونی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ طعمه های گرفتار شده در این باند رفته و مشخص شد که همگی این مردان ابتدا با 2 دختر جوان که سوار بر خودرو پژو 206 بودند آشنا شده و پس از مدتی در اولین قرار ملاقات با 2 دختر جوان به یک کافی شاپ دعوت شده‌اند.

تیم پلیسی در ادامه تجسس ها متوجه شدند که برداشت های غیرمجاز بعد از مراجعه مردان به این کافی شاپ ها صورت گرفته است و همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری افراد داخل کافی شاپ وارد عمل شوند.

ماموران پلیس فتا پس از دستگیری صاحب و کارمندان کافی شاپ پی بردند که دختر جوان که صاحب کافی شاپ است با همدستی یک دختر دیگر با خودروی رییس باند در خیابان ها پرسه زنی کرده و پس از شناسایی و جلب اعتماد مردان پولدار، آنها را به کافی شاپ کشانده و زمانیکه مردان برای پرداخت پول کارت‌های بانکی شان در اختیار صندوق‌دار کافی شاپ قرار می‌دادند در یک با استفاده از دستگاه اسکمیر اقدام به کپی کارت بانکی آنها می کردند.

همین اعترافات کافی بود تا ماموران دختر جوان دیگر را که در این باند فعالیت می‌کرد دستگیر کنند و ماموران با اطلاعات به دست آمده 2 مرد جوان دیگر که 27 و34 ساله هستند را دستگیر کردند.

تجسس از اعضای این باند نشان از آن داشت که این باند حرفه ای از سوی مرد دیگری که 2 سال در این کافی شاپ رفته و آمد داشته تشکیل شده و ابتدا به صورت پنهانی دست به کپی کارت بانکی طعمه هایش در کافی شاپ زده است و پس از مدتی با تهدید صاحب کافی شاپ و وعده های وسوسه انگیز آنها را وارد باندشان کرده و این سرقت های بانکی را انجام داده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری رییس این باند در دستور کار ماموران پلیس فتا استان البرز قرار گرفته است.

فیلم گفتگو با متهامان پرونده را ببینید / برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟