دستگیرى ٢ سارق صندوق امانات بانک در میدان ونک / افسر گشت پلیس زیرکانه عمل کرد+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار کیوان ظهیرى، رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.

رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت خاطرنشان کرد: خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگیر مى کنند و احتمال مى دهند که شخص دیگرى نیز داخل بانک باشد.

وى تصریح کرد: به اتفاق سارق وارد بانک مى سوند و شخص دوم را نیز دستگیر مى کنند که در قسمت صندوق امانات بوده است.

سردار ظهیرى افزود: افسر پرتلاش ما که واقعا ایثارگرى به خرج داد و توانسته بود دو سارق را که قصد داشتند صندوق امانات را خالى کنند دستگیر کند.

رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت ضمن هشدار به شهروندان گفت: پلیس توصیه مى کند با توجه به اینکه در پایان سال و آغاز تعطیلات نوروز هستیم و شهروندان به مسافرت مى روند امانات و اشیاى با ارزش خود را به صندوق هاى امانات بسپارند و ما امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر اموال مردم در صندوق امانات باشد به سرقت نمى رود که این نمونه بارز در خصوص موضوع مذکور است.

وى در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزى پیش از سفر بیان کرد: دوربین مداربسته و حفاظ هاى در را بررسى کنند و از قفل ضد سرقت استفاده کنند و زمانى که قصد ترک خانه را دارند حتما به همسایه اطلاع دهند و هیچ اسناد و مدارک و طلا و جواهرى را در منزل خود نگهدارى نکنند تا زمانى که به خانه بازمى گردند خیالشان راحت باشد و همچنین کسانى که در مسیر سفر هستند در محل هایى استراحت کنند که پلیس توصیه مى کند و اموال و اسناد و مدارک را به هیچ وجه داخل خودرو قرار ندهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟