به گزارش اختصاصی حوادث رکنا، 15 اسفندماه، ناصر مرد جوانی با مراجعه به بازپرسی جنایی با طرح شکایتی از ناپدید شدن مرموز پدرش خبر داد. وی به بازپرس پرونده گفت: پدرم که از پزشکان عمومی سرشناس بود در حالی که 59 ساله بود از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

یک ساعت بعد نیز نامادری‌ام با حالتی غیرعادی به خانه بازگشت که این رفتار باعث شک من شد. صبح روز بعد وقتی سراغ پدرم را از نامادری گرفتم وی گفت پدرت جایی رفته و دیگر برنمی‌گردد. پس از اتمام دوره سربازی با نامادری‌ام تماس گرفته و از او خواستم اگر اطلاعی از پدرم دارد به من بگوید که او با حالتی غیرعادی مدعی شد از محل پدرم اطلاع دارد و فقط هنگامی که در یک قدمی مرگ قرار داشت جای وی را به من می‌گوید.

این پسر ادامه داد: در این مدت به دلیل مشکلاتی نتوانستم موضوع را پیگیری کنم اما حالا با به دست آوردن مدارکی علیه نامادری‌ام از او شکایت دارم.

ماموران در جریان بررسی‌ها دریافتند همزمان با ناپدید شدن پزشک عمومی شکایتی در این رابطه مطرح شده اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. از سوی دیگر پسر این پزشک فایل صوتی را در اختیار ماموران قرار داد که در آن نامادری‌اش مدعی شده بود پدرش کشته شده است.

ماموران با جمع‌ آوری اسناد و مدارک زن 54 ساله را دستگیر کردند که وی در بازجویی‌ها قتل و صدای ضبط شده را نپذیرفت. با توجه به رفتار مشکوک این زن، تیمی از کارآگاهان برای بررسی خانه پزشک ناپدید شده راهی آنجا شدند. در بازرسی از ساختمان سه طبقه ماموران متوجه یک دیوار کاذب در موتورخانه ساختمان شده که پس از تخریب این دیوار با اسکلت مردی در پشت آن روبه‌رو شدند. بچه‌های مرد پزشک که در محل حضور داشتند مدعی شدند به احتمال قوی این اسکلت متعلق به پدرشان است. با انجام بررسی‌های مقدماتی در محل کشف جسد با دستور بازپرس بقایای جسد کشف شده برای تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

بنابر این گزارش، مظنون که زن دوم پزشک است تاکنون به قتل اعتراف نکرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟