وی گفت: روز حادثه در حال خروج از خانه بودم که دو مرد مسلح که اسلحه کمری، شوکر و دستبند داشتند به سراغم آمدند و خود را مأمور معرفی کردند و از من خواستند همراهشان بروم. وقتی در مورد موضوع اتهام از آنها سؤال کردم دلایل را اختلاس و روابط نامشروع با کارمندان زن اعلام کردند، اما من که ریگی به کفش نداشتم با اظهارات آنها مخالفت کردم و گفتم که با آنها به مرکز پلیس می‌روم، به همین منظور سوار ماشین آنها شدم.

در راه به من گفتند که در ازاری دریافت ۵۰۰ میلیون تومان حاضر هستند از پیگیری موضوع منصرف شوند ولی وقتی من اصرار کردم که با آنها به مرکز پلیس می‌روم، شروع به تهدید کردند و گفتند فیلم و عکس داریم و آبرویت را می‌بریم و در نهایت هم اعضای خانواده‌ام را تهدید به قتل کردند.

در نهایت من راضی شدم به دفترم بیایند و هرچه دارم را به آنها بدهم. در دفتر چهار هزار دلار، ۱۰ میلیون لیر ترکیه و تعداد زیادی سکه بانک پارسیان را که ارزش آنها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بود، از من گرفتند و بعد هم تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر شکایت کنم آبرویم را خواهند برد.

با طرح این شکایت پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی مطرح شد و درنهایت با سرنخ‌هایی که پلیس به دست آورده بود، مالک خودروی تیبایی که مدیر شرکت با آن ربوده شده بود، شناسایی شد. متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پس از شنیدن حرف‌های یکی از دوستانم که در شرکت این فرد کار می‌کرد، نقشه این کار را طراحی کردیم.

​با این اعترافات نفر دوم و کارمندی که آنها را راهنمایی کرده بود نیز دستگیر شدند و در حال حاضر این افراد با دستور بازپرس در بازداشت هستند و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟