حجم ویدیو: 5.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

اخباری که در فضای مجازی مبنی بر بروز برخورد و درگیری در جریان ورود سرخپوشان به مازندران انتشار یافت، به‌شدت از سوی هیأت فوتبال مازندران تکذیب شد.

روابط عمومی این هیأت اعلام کرده است: تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سفر‌های خود به نقاط مختلف کشورمان با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو می‌شود که این موضوع در مازندران نیز وجود داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس هر بار در سفر‌هایی که به مازندران داشته‌اند، با استقبال در خور توجه هواداران روبه‌رو می‌شوند و در سفر اخیر نیز هواداران پرسپولیسی به پیشواز تیم محبوب خودشان آمدند.

در ضمن بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در هتل نوید شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائم‌شهر نداشتند که در خبرهای کذبی که در فضای مجازی منتشر شد، خبر از درگیری در قائم‌شهر داده بودند.

غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران به همراه مدیر حراست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و مسؤولان امنیتی و همچنین چندین بادیگارد برای اسکورت بازیکنان، قبل از ورود تیم پرسپولیس به هتل در محل اقامت حضور داشتند و برخورد گرم بازیکنان و عوامل این تیم با مسؤولان استان گواه عدم مشکل در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس بود.

این شایعه در حالی دست به دست در حال انتشار است که هواداران نساجی بارها به‌دلیل اخلاق خوب ورزشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی، مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

هواداران مازندرانی همواره ضمن حمایت از تیم محبوب‌شان، در داخل و خارج از زمین، احترام به تیم رقیب را وظیفه خود می‌دانند و جزو بهترین‌ها هستند.

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران قدردانی کرده است.

حمله به سید جلال

* نساجی با این حرف‌ها بدنام نمی‌شود

کانون هواداران نساجی مازندران در خصوص حواشی به‌وجود آمده در مورد کاروان تیم پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌های بزرگ ورزشی، از هجوم عده‌ای به کاپیتان تیم پرسپولیس در قائم‌شهر! خبر دادند.

در این مورد، لازم به ذکر است که اعضای تیم پرسپولیس تهران اصلاً وارد قائم‌شهر نشدند و این تیم در هتل نوید ساری اقامت گزید، به همین دلیل استفاده از نام شهر قائم‌شهر یک شیطنت رسانه‌ای بیش نبوده است.

گرچه، علاوه بر ادعای حمله‌ور شدن به بازیکن پرسپولیس، می‌توان این اتفاق را ناشی از هیجان هواداران مازندرانی پرسپولیس در دیدار با بازیکنان محبوب خود، دانست.

اما کانون هواداران نساجی همان‌گونه که در انجام فعالیت‌های فرهنگی و به‌واسطه رفتار شایان هواداران نساجی، زبانزد فوتبال‌دوستان است، عمل زشت حمله به کاپیتان پرسپولیس را صریحاً محکوم می‌‌کند.

مشخصاً این عمل از ذمه هواداران خونگرم نساجی بری است، زیرا آنها بارها با خوشامدگویی به رقبای‌شان، ثابت کرده‌اند که تنها جای مبارزه با حریفان درون مستطیل سبز است و در طول سالیان متمادی، فوتبال ایران رفتاری از این دست را از هواداران نساجی شاهد نبود.

در فیلمی که از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده، مشخص است که هیچ‌گونه تعرضی به سیدجلال حسینی نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟