پلید ترین اقدام یک مرد در خانه همسایه! / زن جوان نیمه شب چه دید؟ + عکس

مرد جوان که متهم است با انگیزه سرقت به خانه همسایه اش رفته و وی را نیمه شب کشته است دیروز پای میز محاکمه ادعای تازه ای را مطرح کرد.به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از فرودین ماه سال 95 به دنبال کشته شدن مرد 32ساله ای به نام یوسف در خانه اش در شریف آباد دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد قربانی نیمه شب با ضربه های چاقو از پا در آمده است.همسر وی که هراسان بود به ماموران گفت: نیمه­ شب با سر و صداهای شوهرم بیدار شدم و دیدم او با یک مرد غریبه گلاویز است . مرد غریبه می خواست فرار کند که شوهرم سد راهش شد و مرد غریبه با چاقو شوهرم را کشت. اگر چه مرد غریبه صورتش را با پارچه پوشانده بود ولی من او را از صدایش شناختم و گمان می کنم همسایه مان به نام احمد بود.

با اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد احمد 30 ساله ردیابی شد ولی وی همزمان با جنایت شبانه به مکان نامعلومی گریخته بود تا اینکه پلیس رد وی را سه هفته بعد یافت و او را بازداشت کرد.

او به جنایت با انگیزه سرقت اعتراف کرد و گفت: من و یوسف از سالها قبل همسایه دیوار به دیوار بودیم و من از وضعیت زندگی او مطلع بودم و می دانستم در خانه اش پول و طلا نگهداری می کند. چون وضع مالی بدی داشتم به فکر سرقت افتادم. وسوسه دستبرد به خانه یوسف رهایم نمی کرد .به همین خاطر صورتم را با پارچه پوشاندم و نیمه شب به خانه او رفتم.با خودم چاقو برداشتم و از دیوار وارد خانه یوسف شدم. در حال نزدیک شدن به کمد طلاها بودم که یوسف بیدار شد و با هم گلاویز شدیم. من از ترسم می خواستم فرار کنم اما او سد راهم شد و من چند ضربه چاقو به او زدم.

با اعتراف های احمد وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: با توجه به صغیر بودن فرزند قربانی رئیس قوه قضائیه برای احمد حکم قصاص خواسته است.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای تازه ای را مطرح کرد. وی خودش را بی گناه خواند و گفت: من نمی­دانم چه کسی یوسف را کشته است و مرا به عنوان قاتل معرفی کرده است.من قبلا تحت فشار و شکنجه به قتل اعتراف کرده بودم. ولی حالا می گویم بی گناهم و نمی دانم چرا همسر یوسف مرا به عنوان قاتل همسرش معرفی کرده است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟