اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه‌ها ساعت 14:15 دقیقه دوشنبه 13 اسفند ماه سال جاری را نشان می‌داد که صدای فحاشی و فریاد‌های زن میانسال فضای خیابان شلوغ امیرکبیر آبادان را به هم ریخت.

خبرنگار رکنا که در این هیاهو حضور داشت برای پیگیری این درگیری به صحنه فحاشی زن میانسال رفت و مشاهده کرد زن میانسال با یک مامور جوان پلیس راهنمایی و رانندگی است درگیر شد و در حالیکه از او فیلمبرداری می‌کرد چند سیلی به صورت مامور جوان زد.

در ادامه همسر این زن ادعا کرد که پلیس و خودرویش را به آتش خواهد کشید و شروع به فحاشی به مامور جوان کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 امیر کبیر در محل درگیری حضور پیدا کردند و زن و مرد میانسال را همراه مامور پلیس راهور به کلانتری منتقل کردند.

پلیس راهنمایی و رانندگی در تحقیقات ماموران اعلام کرد در حال جریمه کردن راننده متخلف سمند بودم که راننده سمند از خودرویش پیاده شد و قصد درگیری با مرا داشت که به ناچار مجبور به استفاده از گاز اشک‌‍‌آور شدم که در این صحنه جریان باد مایع افشانه را به سمت زن و مرد میانسال برد.

وی ادامه داد: در ادامه زوج میانسال به سراغ من آمدند و شروع به فحاشی کردند و زن میانسال درحالیکه با گوشی موبایلش از من فیلم می‌گرفت چند سیلی به صورتم زد و ادعا کرد قصد دارد این فیلم را برای خبرنگار ایرانی که در شبکه‌های معاند اخبار دروغین منتشر می‌کند ارسال کند که شلوغ کاری زوج میانسال باعث شد راننده سمند سوار بر خودرویش پا به فرار بگذارند.

بنا به این گزارش، بدین ترتیب بازپرس کشیک دستور بازداشت زن و مرد میانسال را صادر کرد و ای در حالی بود که تعدادی از اعضای شورای شهر و یکی از مسئولان سعی داشتند با میانجیگری این زوج را آزاد کنند که قاضی دستور داد تا این زن و مرد شب را در بازداشتگاه باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 462599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟