گفتگوی اختصاصی با پسر پلیدی که با چاقو سراغ دختردایی لال رفت + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 58.13M | مدت زمان ویدیو: 00:07:43

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 2 ظهر شنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری اهالی ساختمانی در منطقه خانی‌آبادنو در تماس با ماموران کلانتری 152 از انتشار بوی گاز در ساختمان خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری همراه ماموران سازمان آتش نشانی تهران در محل حاضر شده و متوجه شدند بوی گاز از داخل یک خانه در حال پخش شدن است و ماموران که احتمال می‌دادند اهالی داخل خانه دچار گازگرفتگی شده باشند اقدام به باز کردن در خانه کردند.

ماموران وقتی وارد خانه شدند در اتاق خواب با دختر 20 ساله‌ای که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و خیلی زود امدادگران اورژانس در محل حاضر و دختر جوان که از ناحیه گردن به عرض یک سانت و عمق 15 سانتی متر هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود را به بیمارستان فیاضی منتقل کردند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند دختر جوان که نیمه‌لال است همراه مادرش در خانه پدربزرگشان زندگی می‌کند و مادرش آخرین بار وقتی دخترش از مدرسه به خانه بازگشته به صورت تلفنی با هم صحبت کرده اند.

تیم پلیسی در محل متوجه شدند که طلاهای دختر جوان نیز به سرقت رفته و فرضیه اقدام مرگبار برای سرقت طلاها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سناریوی کثیف

دختر جوان پس از درمان و در حالیکه روی تخت بیمارستان قرار داشت به سختی سرنخ‌های جدیدی از عامل این اقدام مرگبار را پیش روی ماموران قرار داد.

ماموران در تحقیقات پی بردند که پسر عمه دختر جوان در حالیکه کسی داخل خانه نبوده برای اجرای نیت شومش با چاقو به سمت دختر دایی‌اش حمله کرد و با تهدید چاقو قصد آزار و اذیت او را داشته که چاقو به گردن دختر جوان برخورد می‌کند.

تیم پلیسی در این مرحله متوجه شدند که پسر جوان پس از ناکام ماندن در نقشه‌اش اقدام به سرقت طلاهای دختردایی‌اش کرده و با باز گذاشتن گاز خانه پا به فرار گذاشته است.

دستگیری پسرعمه آزارگر

ماموران خیلی زود توانستند مخفیگاه پسر جوان را که در یک قهوه‌خانه در منطقه دولتخواه مشغول به کار بود را دستگیر کردند و در بازرسی بدنی از وی النگو و گوشواره طلای دختر دایی اش به دست آمد.

پسر 17 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: یک ماهه بودم که پدر و مادرم از هم طلاق گرفتند و من و پدرم در خانه پدربزرگم زندگی می‌کنیم و از چند سال قبل نیز عمه ام که از شوهرش طلاق گرفته بود همراه دخترش به خانه پدربزرگمان آمد و همگی با هم زندگی می کردیم.

وی افزود: از 5 سالگی سر کار می‌رفتم و درس می‌خواندم و دوست داشتم برنامه نویس بشوم اما چون هنوز مدرک دیپلم نگرفته بودم نمی‌توانستم به شغل مورد علاقه‌آم برسم به همین خاطر مدتی در یک کارگاه تولیدی کار می‌کردم تا اینکه هفته گذشته یکی از دوستانم پیشنهاد داد تا در قهوه خانه کار کنم و با توجه به اینکه حقوق بهتری دریافت می‌کردم تصمیم گرفتم به قهوه خانه بروم.

پسر نوجوان ادامه داد: ظهر در خانه پدربزرگم خواب بودم که متوجه شدم دخترعمه‌ام از مدرسه به خانه آمده و نمی‌دانم چطور به سرم زد که دست به آن کار زشت بزنم و چون می‌خواستم او را بترسانم دست به چاقو شدم که ناگهان چاقو به گردنش خورد و دختر عمه‌ام که به سختی حرف می‌زند روی زمین افتاد.

وی گفت: واقعا نمی‌‌دانم چرا طلاهایش را برداشتم چون فاکتور نداشتم نمی‌توانستم آنها را بفروشم و اصلا به پول نیاز نداشتم و حتی شیر گاز را هم من باز نکردم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

پسر نوجوان افزود: ترسیده بودم و از خانه خارج شدم و به قهوه‌خانه رفتم و یکبار تصمیم گرفتم به اورژانس زنگ بزنم اما ترسیدم تا اینکه پلیس سر رسید و دستگیر شدم.

باور کنید پشیمانم و نمی دانم چطور دست به این کار زدم.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟